مشهد/

چندشغله ها وارد شورای شهر مشهد نشوند

یک فعال سیاسی فرهنگی گفت: امیدوارم افراد و نامزدهایی که دارای گرفتاری های فراوان و چندین مسئولیت دارند، وارد شورای شهر مشهد نشوند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سیداحسان مصطفی زاده صبح امروز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای مستقر در حرم مطهر رضوی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: شورای مشهد نیازمند افرادی است که با فراغ بال و فرصت کافی به مشکلات این کلان شهر مذهبی جهان بپردازند.

وی با بیان اینکه مشهد دارای پتانسیل های فراوانی است و متاسفانه تاکنون فقط درصد کمی از آنها محقق شده است، اضافه کرد: نامزدهایی که در هئیت مدیره های شرکت ها و موسسات فراوانی دارای مسئولیت هایی می باشند، نمی توانند برای شورای شهر مشهد وقت کافی داشته باشند.

کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی با بیان اینکه حضور مردم در ساعات ابتدایی در محل های رای گیری در مشهد نشان از تحقق حماسه سیاسی دارد، خاطرنشان کرد: مردم ایران در طول 34 سال انقلاب اسلامی ثابت کرده اند که تا پای جان برای انقلاب هزینه خواهند کرد.

وی ادامه داد: اکنون نوبت مسئولان است که پاسخگوی محبت های بیکران مردم باشند و آنان از تورم و بیکاری و گرانی نجات بخشند.

مصطفی زاده، همزمانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را مطلوب ندانست و افزود: انتخابات شورای شهر تحت شعاع ریاست جمهوری قرارگرفته است.

وی با اظهارامیدواری نسبت به ورود جوانان به شورای چهارم مشهد، تصریح کرد: مشهد نیازمند اندیشه جوانان و نسل سوم وچهارم انقلاب در کنار تجربه بزرگان می باشد.

وی ادامه داد: همه اعضای شورای شهر مشهد در سه دوره گذشته زحمات فراوانی کشیده اند اما متاسفانه همچنان برخی از مشکلات مشهد همچون حریم مشهد، ترافیک، پارکینگ، اقامت زائران، حمل و نقل درون شهری و ... از مهم ترین وظایف شورای چهارم خواهد بود./س


برچسب ها: فعال ، سیاسی ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.