وزیر ورزش و جوانان:

داشتن وزارتخانه‌ای به نام جوانان گره گشای دغدغه‌های آنها نیست

وزیر ورزش و جوانان گفت: داشتن سازمان و نهادی به نام جوانان در دستگاه‌ها و یا یک وزارتخانه با این عنوان گره گشای مسائل و دغدغه‌های جوانان نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمود گودرزی در نخستین جلسه ستاد ملی برگزاری هفته جوان گفت: داشتن سازمان و نهادی به نام جوانان در دستگاه‌ها و یا یک وزارتخانه با این عنوان گره گشای مسائل و دغدغه‌های آنان نیست.

وی تصریح کرد: فکر می کنم دو عنصر شناخت موضوعات جوانان و تکلیف در قبال آن‌ها با هم تداخل پیدا کرده است. ‌باید ببینیم چقدر می‌توانیم در برآورده کردن این تکالیف اثر گذار باشیم.

گودرزی با تأکید بر این نکته که نباید جوان را جدای از مجموعه خانواده، کشور و نظام دید، گفت: به نظر می‌رسد اگر حاکمیت به لحاظ اقتصادی توسعه یابد طبعاً اشتغال نیز افزایش می‌یابد چرا که رابطه مثبت و معناداری بین این دو وجود دارد. یعنی هرچه زیرساخت‌های اقتصادی گسترش پیدا کند مشکلات جوانان نیز مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر تقویت نگاه فرهنگی به این رابطه معنادار، اظهار داشت: البته وضعیت فرهنگی نیز در این رابطه بسیار دخیل است. فرهنگ صحیح کار باید در بین جوانان و کارمندان ما گسترش یابد تا با استفاده از دو مؤلفه فرهنگ و اقتصاد بتوان زمینه‌های توسعه کشور و بالطبع مبارزه با مشکلات اشتغال را فراهم کرد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان موضوع داغ حال حاضر دولت تدبیر و امید را هدفمند کردن یارانه ها و انصراف اقشاری که به این مبالغ نیازی ندارند عنوان کرد و گفت: تقویت مبانی اقتصادی،‌کنترل تورم و افزایش و تولید ثروت موضوعات پیش روی دولت است که امیدواریم بتوانیم گام های موثری در این خصوص برداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر ، جوانان ، گودرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار