بازدید معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی از اردوی وزنه برداری، ووشو و قایقرانی؛

سجادی: امیدواری‌ها به موفقیت در اینچئون بیشتر می شود

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی از اردوی تیم‌های اعزامی به مسابقات آسیایی اینچئون بازدید کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نصرالله سجادی در ادامه دیدارهای خود از اردوی تیم های اعزامی به بازی‌های آسیایی کره جنوبی عصر دیروز به مجموعه ورزشی آزادی رفت تا از نزدیک تمرینات تیم‌های وزنه برداری، ووشو و قایقرانی را ببیند.

*وزنه برداری
هفته گذشته بود که رکوردگیری ملی پوشان وزنه برداری در سالن مسابقه مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. مراسمی که با حضور مسئولان بلندپایه ورزشی انجام شد و ملی پوشان آمادگی بالای خود را نشان دادند.

اما دیروز هم سجادی به سالن تمرین پولادمردان رفتند تا از نزدیک آخرین وضعیت ملی پوشان را جویا شوند.

در این تمرین پس از ورود سجادی وقفه ای ایجاد نشد و ملی پوشان با رخصت از معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزنه‌های تمرینی را بالای سر می‌بردند.بهداد سلیمی ، مجید عسگری و سجاد بهروزی در این تمرین آماده نشان دادند و در چند نوبت تمام حاضرین به تشویق آنها پرداختند.

سجادی درباره تیم ملی وزنه برداری گفت: خوشحالم که بارِ دیگر به اردوی وزنه بردار‌ها آمدم. آمادگی آنها نسبت به مراسم رکوردگیری بهتر بود و واقعا 3 جلسه تمرین در یک روز فشار زیادی را به آنها وارد کرده است. تیم وزنه برداری ایران نفرات زبده‌ای دارد و من امیدوارم نتیجه بسیار خوبی در اینچئون بدست بیاید.

سجادی در پایان گفت: ما تا به حال در هر دوره بازی‌های آسیایی در رشته وزنه برداری بیشتر از یک مدال طلا نگرفته ایم. اما به نظرم وزنه برداری ایران امسال تیم فوق‌العاده ای دارد و شاید بتواند مدال‌های بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته کسب کند.

*ووشو
با پایان تمرین ملی پوشان وزنه برداری ، سجادی با تمامی پولادمردان از نزدیک خداحافظی کرد و به اردوی ووشوکاران رفت.

علی نژاد رییس فدراسیون ووشو به استقبال سجادی رفت و با ورود معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی ، ووشو کاران بنا بر رسم و رسوم این رشته تمرین خود را قطع کردند و با ادای احترام ورود سجادی را به کمپ تیم‌های ووشو گرامی داشتند.

نکته جالب این بازدید خوشحالی بیش از اندازه ملی پوشان ووشو بود که برای بار چندم در ماه گذشته سجادی را در تمرینات خود می‌دیدند. ساندای کاران و تالوکاران بسیار آماده نشان می دادند که همین موضوع لبخند رضایت سجادی را موجب شده بود.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی درباره ووشو و تیم اعزامی به اینچئون گفت: به نظرم این تیم بسیار آماده تر و قوی تر از تیم اعزامی به گوانگ ژو است. مطمئن هستم ووشو خبرهای بسیار خوشی را برای ما به ارمغان می آورد. نفرات این تیم نسبت به گذشته باتجربه تر شده اند.

در پایان این تمرین سجادی به ملی پوشان ووشو اعلام کرد که شنبه هفته آینده بازهم به اردوی آنها سر می‌زند و از آخرین تمرین آنها بازدید می‌کند. ووشو کاران با شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدند و به سجادی وعده دادند در بازی‌های آسیایی نهایت تلاششان را انجام دهند.

* قایقرانی
با پایان تمرین ووشو کاران قرار بر این شد تا معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی به دریاچه آزادی بروند و از نزدیک تمرینات قایقرانان را ببینند.امینی و مرادی و همین طور خانم امیرشقاقی همراه با قایقرانان در اسکله دریاچه آزادی حاضر بودند و از سجادی در ورودشان استقبال کردند. برخورد گرم معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی با قایقرانان فضای مناسبی را در این بازدید رقم زده بود و پاروزنان در بعضی موارد به طرح مشکلاتشان می‌پرداختند.

اعضای تیم‌های کانو، کایاک و اسلالوم در این تمرین حضور داشتند که در قسمت ویژه‌ای از این تمرین سجادی از نزدیک رقابت دو خانم اسلالوم کار را در دریاچه آزادی مشاهده کردند.تعدادی از ملی پوشان قایقرانی هم به نحوه تقسیم جوایزشان اعتراض داشتند که با سعه صدر سجادی و شنیدن کامل صحبت‌های قهرمانان قرار شد تا در آینده مشکلاتی از این دست بوجود نیاید.

سجادی درباره بازدیدشان از اردوی قایقرانان گفت: خوشبختانه ورزشکاران جوان و تحصیلکرده‌ای در قایقرانی حضور دارند و همین طور چهره‌های زحمتکشی در کنار این جوانان امور فدراسیون را در دست دارند. در ورزش قهرمانی نمی توان پیش بینی کرد اما تیم‌های قایقرانی ایران تلاشگر هستند و از نظر ما قهرمان.

در پایان این بازدید سجادی به همراه رییس و دبیر فدراسیون به محل این فدراسیون رفتند تا با برگزاری جلسه‌ای در جریان آخرین وضعیت پاروزنان و فدراسیون قراربگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار