اعزام قایقرانان به چین همچنان در حاله‌ای از ابهام

قهرمان تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: با وجود زحمات و تلاش‌های فدراسیون ولی اعزام به چین و تمرین زیر نظر مربیان لیو همچنان در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اعزام قایقرانان به چین همچنان در حاله‌ای از ابهامسیاوش سعیدی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با وجود مربی اردوی تدارکاتی داخلی ما خوب پیش بینی و به تمریناتمان همچنان ادامه می‌دهیم.

وی افزود: همچنان تکلیف اعزاممان به چین مشخص نیست و تاریخ مشخصی را تعیین نکرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر تمریناتمان هوازی و بدنسازی است و اردوی داخلی‌مان تا 10 اسفند ادامه خواهد داشت و از 23 بهمن به مدت یک هفته تعطیل خواهیم شد.

قهرمان روئینگ قایقرانی در ادامه تاکید داشت: فدراسیون زحمات زیادی در این مدت کشیده است و ویزای اروپایی ما هم اکنون آماده شده ولی تکلیف اعزام چین همچنان در ابهام است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای کسب سهمیه تلاش خود را خواهیم کرد و در این میان فقط اگر مربی لیو حضور داشته باشد و روی ورزشکاران تسلط و دقت بیشتری کند برای کسب سهمیه المپیک به اهداف نهایی خود نزدیکتر خواهیم شد.

گفتنی است: سیاوش سعیدی در مسابقات کشوری جزو نفرات اول در رشته روئینگ شد و او برای رسیدن به جایگاهی هم طراز محسن شادی تلاش بی وقفه‌ای می‌کند البته در این میان حمایت فدراسیون و مربی هم تاثیر بسیار زیادی در این زمینه خواهد داشت و به نتایج درخشان برای کسب سهمیه المپیک زودتر دست خواهیم یافت البته اگر مربی که در این میان در چین به ورزشکاران به صورت تلفنی تمرینات را می‌دهد بتواند حضوری روی ورزشکاران تاثیر و تمرکز بگذارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار