ایلام؛

تلاش برای توسعه و معرفی ورزش اسکواش

رئیس هیات اسکواش استان ایلام گفت : برای شناسناندن و معرفی هرچه بیشتر این ورزش در سطح استان و خانواده ها برنامه ها و اقداماتی در دست اجرا داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ایلام؛ زهره عزیز نیا  با اشاره به اینکه هم اکنون  بروشورهایی درباره معرفی این رشته مهیج  تهیه شده افزود: این بروشورها از طریق مدارس در اختیار دانش آموزان دختر و پسر همه مقاطع تحصیلی قرار می گیرد تا دانش آوزان بشتر با این رشته ورزشی آشنا شوند. 

رئیس هیئت اسکواش استان ایلام هدف از توسعه این ورزش ورود به درون خانواده هاست و تبدیل  اسکواش به یک ورزش عامه پسند است.

وی افزود: تفاهم نامه ای میان فدراسیون اسکواش و آموزش و پرورش منعقد شده که این رشته ورزشی در مدارس تدریس شود و جز رشته های المپیادهای ورزشی دانش آموزان قرار گیرد.

رئیس هیات اسکواش استان ایلام گفت: در صورت داشتن امکانات و آمادگی برای همکاری، در سطح دانشگاه نیز دوره های آموزشی برگزار می کنیم تا همه علاقه مندان و خانواده ها با این ورزش مهیج و جذاب آشنایی بیشتری پیدا کنند و به صورت عملی این ورزش را انجام دهند.

وی افزود: برای رشد و توسعه این ورزش در استان ایلام دو نفر از بانوان ورزشکار فعال این رشته برای گذراندن کلاس های مربیگری و داوری به تهران اعزام شدند تا مشکل کمبود مربی و داور این رشته را از این طریق بر طرف کنیم.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: ورزش ، اسکواش ، ایلام ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.