آبادان ؛

موفقیت روحیه ی بسیجی در تمام عرصه ها

امام جمعه آبادان:در هر عرصه ای که روحیه بسیجی داشته ایم موفق بوده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز تاسیس بسیج مستضعفین گفت:بسیج سد محکمی در برابر توطئه های دشمن است و می توان به پشتوانه بسیج مقابل نفوذ دشمنان ایستاد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: هنر بسیج این است که انسانهایی جان برکف را تربیت کرده که در مواقع بحران وارد عمل می شوند و از حریم انقلاب و اسلام محافظت می کنند.

وی در بخش دیگری از بیاناتش  با اشاره به بد عهدی های آمریکا گفت:در مسئله برجام جمهوری اسلامی ایران خیلی ضرر کرد اما متاسفانه برخی خواص این مسئله را نمی پذیرند.

خطیب جمعه آبادان بی بصیرتی و پیروی کورکورانه فتنه گران از آمریکا را علت روشن شدن هشت ماهه آتش فتنه در کشور دانست و گفت: مبانی فکری حرکت انقلاب بصیرت و پیروی از ولایت فقیه است و مردم وامدار هیچ جناح و حزب سیاسی نیستند.

امام جمعه آبادان در ادامه  با بیان اینکه بیکاری کمر جامعه را خم کرده است افزود: دولت باید برای بیکاری جوانان چاره ای بیندیشد و جوانان پسر را در اولویت استخدام قرار دهد و مانع از حضور افراد بازنشسته و دوشغله در نظام کاری شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور  با اشاره به کم توجهی دولت و مجلس  به مسئله اشتغال خاطرنشان کرد : اگر نمایندگان مجلس بیشتر بر کار دولت نظارت می کردند هیچوقت مسئله حقوق های نجومی و برجامِ نا فرجام بوجود نمی آمد و باید نمایندگان با نظارت دقیقشان  از اتفاقات بعدی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.