گلستان میزبان اردوی استعدادیابی اسکواش کشور

دبیر هیئت اسکواش گلستان ازبرگزاری اردوی استعدادیابی اسکواش کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ محمدرضا موسایی دبیرهیات اسکواش استان گلستان گفت: مرحله چهارم اردوی برترین استعداد‌های اسکواش کشور در رده سنی زیر ۹ سال و زیر ۱۱ سال در دو بخش دختران و پسران از ۲۳ تا ۲۶ آبان به میزبانی استان گلستان در خانه اسکواش گرگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۸ ورزشکار شامل ۱۱ دختر و هفت پسر از سه اردوی قبلی غربال شده‌اند که زیر نظر مدرسین فدراسیون تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

موسایی گفت: مهدیه الوند از گلستان، پارمین نکوپایان، هستی شمیرانی و باران محمدپور از تهران، ثمین حسن پور و مهرسا هاشمی از فارس، درسا ایرانی از آذربایجان غربی، نازنین زهرا دادخواه و پرنیان نجفی از اصفهان، نیکی هاشمی از کرمان و آمنا اسفندیاری از گیلان، دختران دعوت شده به این اردو هستند.


وی گفت: همچنین آرین جعفری طیاری و باربد چاووشی از گیلان، فرناد ناصری و ایلیا ابراهیم زاده از کیش، کوشا مصلحی و آریا اهل زاده از تهران و پوریا طالبی از کرمان، پسران حاضر در این اردو خواهند بود.

مربیان استعدادیابی این مرحله از اردو هم نازلی امانی پور از گیلان و سوسن طوفانی از مرکزی در بخش دختران و عرفان اکبری از گلستان و هادی شمس قرایی از آذربایجان شرقی هستند.

انتهای پیام/م
 

اردوی استعدادیابی اسکواش کشور در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.