مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ؛

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه رسانه‌ای هفته قرآن و عترت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مهلت ارسال آثار به مسابقه رسانه‌ای انتخاب مقاله، گزارش، خبر و عکس خبری به مناسبت هفته قرآن و عترت در استان تا پایان دی تمدید شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دومین دوره گرامیداشت هفته قرآن و عترت سیستان و بلوچستان، دهه نخست بهمن ماه در بخش‌های هنر‌های تجسمی، نمایشی و سینمایی، کارگاه علمی و نماز، یادواره شهدای قرآن و مسجد، رسانه و مطبوعات، نمایشگاه قرآنی، رقابت‌های قرآنی و آوا‌ها و نغمه‌ها برگزار می‌شود.

مسگرانی افزود: مسابقه انتخاب مقاله، گزارش، خبر و عکس خبری با موضوع زندگی و سیره معصومان (ع)، نماز، زکات، حجاب و عفاف، وحدت اسلامی و تقریب مذاهب و اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

وی تصریح کرد: بر اساس فراخوان علاقه‌مندان تا ۱۵ دی فرصت داشتند تا آثار خود را به این مسابقه ارسال کنند که بر اساس اصلاح دید مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی تمدید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مرتبط بودن موضوع با فراخوان، انتشار یا چاپ مطالب از آذر ۹۵ تا آذر ۹۶ و برگزیده نشدن در هیچ همایشی از مهمترین شرایط ارسال آثار به این مسابقه است.

مسگرانی افزود: آثار برگزیده در بخش نماز به صورت ویژه مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

مسابقه قرآن وعترت درزاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار