رقابت ۵۶۲۴ داوطلب کنکور در بروجرد با یکدیگر

مسئول روابط عمومی دانشگاه ایت الله بروجردی گفت: پنج هزار و ۶۲۴ داوطلب کنکور سراسری در این شهرستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مسئول روابط عمومی دانشگاه ایت الله بروجردی گفت: پنج هزار و ۶۲۴ داوطلب کنکور سراسری در این شهرستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سعید دانشیار  افزود: ۲ هزار و ۴۲۳ نفر از این داوطلبان مرد و سه هزار و ۲۰۱ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی اظهار داشت: از این تعداد شرکت کننده یک هزارو ۶۱۵ نفر در رشته ریاضی و انسانی، ۲۶۰ نفر در رشته هنر، سه هزار و ۲۰۰ نفر در رشته تجربی و ۵۵۳ نفر در رشته زبان‌های خارجی بایکدیگر رقابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور، آزمون‌های عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه، ۱۳ تیرماه و داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعد از ظهر همان روز برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه ایت الله بروجردی بیان کرد: داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح جمعه، ۱۴ تیرماه و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعد از ظهر همان روز در این آزمون شرکت می‌کنند.

دانشیار اضافه کرد: کارت شرکت در آزمون همه گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از ۹ تیر ‏‬ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در ۲ یا سه گروه آزمایشی نام نویسی کرده‌اند باید به همین تعداد نیز کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

شهرستان بروجرد دارای دانشگاه آزاد، دولتی، پیام نور و علمی کاربردی است.

انتهای پیام/ب

۵۶۲۴ داوطلب کنکور در بروجرد با یکدیگر رقابت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.