بسته شدن راه قاچاق چوب در رودان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودان از بسته شدن مسیر‌های قاچاق چوب جنگلی دراین شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، حسین محسنی زاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودان گفت: با همت نیرو‌های یگان حفاظت از قاچاق چوب در رودان جلوگیری شده است.

او افزود:با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت شهرستان مسیر‌های قاچاق چوب جنگلی بسته شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودان گفت: با بیان این که جلوی قاچاق چوب در شهرستان رودان با استقرار گروه‌های ثابث و سیار گرفته شده است، افزود: تمام مبادی ورودی و خروجی شهرستان با همکاری پلیس راه تحت کنترل بوده و نیرو‌های مستقر اجازه قاچاق چوب به سودجویان را نمی‌دهند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان رودان گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در پاسگاه‌های ویژه منابع طبیعی رودان و زیارتعلی به صورت شبانه روزی مستقر هستند.

محسنی زاده ضمن ابراز خرسندی از بسته شدن مسیر‌های قاچاق چوب جنگل ها، گفت: هماهنگی و تعامل با نیروی انتظامی نیز در بحث رسیدگی و برخورد با متخلفان و متجاوزان به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی انجام شده است  و قرار است این نیرو‌ها در زمینه سایر تخلفات حوزه منابع طبیعی کمک رسان یگان حفاظت منابع طبیعی باشند.

او از دوستداران و گردشگران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و قطع درختان و آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ر

جلوگیری از قاچاق چوب با همت نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی رودان

برچسب ها: قاچاق ، منابع طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار