پرداخت به موقع بودجه کتابخانه‌های زرندیه از سوی شهرداری

فرماندار زرندیه ازشهرداری مرکز این شهرستان برای پرداخت به موقع بودجه کتابخانه‌ها قدر دانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فدائی فرماندار شهرستان زرندیه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با اشاره به تخصیص نیم درصد از بودجه سالانه شهرداری‌ها به انجمن کتابخانه‌ها گفت: اقدامات شهرداری‌های شهرستان در حوزه‌های فرهنگی شایسته تقدیر است.

پرداخت به موقع بودجه کتابخانه‌های زرندیه از سوی شهرداری

فدائی افزود: امیدواریم از این بعد هم در خصوص پرداخت نیم درصد سهم انجمن کتابخانه‌ها از درآمد شهرداری‌ها در جهت ساخت کتابخانه اقدام و گام‌های موثری در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برداشته شود.

او با اشاره به اقدامات موثر در حوزه کتابخوانی در سطح شهرستان زرندیه اضافه کرد: آموزش و پرورش نقش موثری در ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه دارند که بایستی مورد توجه قرار گیرد و در خصوص ایجاد تاسیس کتابخانه در شهر رازقان ودر شهر زاویه و در رابطه با راه اندازی کتابخانه‌ها در سطح روستا‌ها توسط خیرین با مجوز این انجمن صورت بپذیرد.

فرماندار شهرستان زرندیه با تاکید بر برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان به طور مستمر، بیان کرد: برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی گامی در راستای نزدیک ساختن اهداف متعالی شهرستان به سمت مقاصد فرهنگی است و مسئولان ذیربط موظفند در جهت ترویج و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در شهرستان تلاش کنند.

سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه با حضور اعضاء و ادارات مربوطه در محل فرمانداری زرندیه تشکیل شد.

انتهای پیام / ج

موضوعات سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه

برچسب ها: کتابخانه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.