امام جمعه آبادان؛

هر کجا دست برتر را داشته ایم دشمن عقب‌نشینی کرده است

امام جمعه آبادان گفت: پرواز موفق جت یاسین پیشرفته معنی ما می توانیم را ثابت کرد و نشان داد علی‌رغم تنگناها می‌توانیم جایگاه خود را در عرصه های جهانی تثبیت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پرواز موفق جت یاسین گفت: پرواز موفق این جت پیشرفته معنی ما می توانیم را ثابت کرد و نشان داد علی‌رغم تنگناها می‌توانیم جایگاه خود را در عرصه های جهانی تثبیت کنیم.

او به دستگیری مدیر کانال آمدنیوز اشاره کرد و افزود: دستگیری این مهره دست‌نشانده با تاکتیک های حرفه ای و اطلاعاتی سبب فروپاشی و از هم گسستگی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن شد.

امام جمعه آبادان در ادامه با بیان اینکه ابعاد نهفته این دستگیری به زودی روشن می شود گفت: سر شبکه نفوذی ها دستگیر شده و به زودی نفوذی های دیگر را رسوا میکند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور در ادامه خطبه ها حذف یارانه دهک‌های پردرآمد جامعه را حرکت خوبی  دانشت و خاطرنشان کرد: باید برای برقراری عدالت در جامعه این حرکت سرعت بیشتری بگیرد.

او شفافیت مالی مسئولان را مطالبه اصلی مردم در آستانه انتخابات عنوان کرد و گفت: باید در آستانه انتخابات مواظب برخی ها که قصد دارند فضای کشور را دوقطبی کنند باشیم.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه ما نیازمند مسئولان هستیم که گره گشای مشکلات مردم باشند افزود: نباید با دو قطبی کردن جامعه فضا را غبارآلود کنیم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور با یادآوری گفته های  برخی مسئولان که خواهان برگزاری رفراندوم هستند گفت: برخی می خواهند بر سر موضوع هسته‌ای و موضوع مذاکره با آمریکا رفراندوم برگزار کنند ولی باید اول موضوع رفراندوم مشخص شود و سپس مراحل قانونی آن طی شود.

او با بیان اینکه مشکل امروز جامعه ما بر پایه رفراندوم نیز خاطر نشان کرد :معیشت بزرگترین مطالبه مردم است و باید مسئولان تورم و گرانی را مهار کنند.

امام جمعه آبادان در پایان خطبه ها از مردم عراق ،موکب داران و تمامی کسانی که زمینه‌ساز برپایی اربعینی باشکوه بودند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه شهرستان آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.