استقرار۴۸۲ شعبه اخذ رای در شرق هرمزگان

رئیس هیئت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شرق هرمزگان از استقرار ۴۸۲ شعبه اخذ رای در شرق هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،محمد احمدی رئیس هیئت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شرق هرمزگان، گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرق استان تعداد ۴۸۲ شعبه ثابت و سیار توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت مشخص شده است.

احمدی گفت:این تعداد شعبه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت مشخص شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب افزود: در شهرستان میناب ۲۰۹ شعبه ثابت و سیار مستقر خواهد شد که نزدیک به ۶ هزار نفر مجموعه دست اندرکاران و و عواملی خواهند بود که در روز اخذ رای به شعب اعزام می‌شوند و فرایند اخذ رای را انجام خواهند داد.

او گفت: برای شعبی که در مناطق صعب العبور هستند با توجه به بارندگی‌هایی که داشتیم ضمن اینکه مسیر‌ها بازگشایی شده برای آن مناطق نیز خودرو‌های کمک دار را در نظر گرفته ایم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شرق هرمزگان افزود:اگر خدایی ناکرده در آن زمان دچار بحران شویم ستاد انتخابات استان برای حوزه انتخابیه شرق هرمزگان با محوریت میناب یک فروند بالگرد را پیش بینی کرده اند.

احمدی گفت: آموزش‌های لازم به مجموعه عوامل و دست اندرکاران در حوزه‌های مختلف داده شده است.

فرماندار ویژه میناب افزود: همه چیز برای برگزاری یک انتخابات خوب، سالم و با مشارکت حداکثری در شرق هرمزگان فراهم و محیاست.
انتهای پیام/ر

منبع خبر : ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.