در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کشف ۱۴۲ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیس/ ۵ قاچاقچی تریاک دستگیر شدند

سرهنگ حسنوند از کشف ۱۴۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در دو عملیات پلیسی خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر انتقال موادمخدر از جنوب کشور به پایتخت و توزیع آن‌ در سطح شهر تهران، پرونده‌ای تشکیل و توسط پایگاه دوم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب بررسی شد.

وی افزود: پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد که سوداگران مرگ با تهیه مقادیری ماده مخدر تریاک قصد انتقال آن را از استان کرمان به پایتخت دارند‌.

سرهنگ حسنوند با بیان دریافت نیابت قضایی و اعزام تیم پلیس به محورهای مواصلاتی تهران، تصریح کرد: پس از چندین ساعت مراقبت محسوس و نامحسوس و گشت زنی در محورهای مواصلاتی به پایتخت، کامیون حامل موادمخدر شناسایی شد.

وی افزود: پس از دستور ایست پلیس، خودرو مذکور متوقف شد و در بازرسی از آن، مقدار ۶۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک از جاساز کامیون کشف شد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب، ۴ نفر از متهمان پرونده دستگیر و به همراه مواد مکشوفه و کامیون توقیف شده به مقر پلیس منتقل شدند.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه پرونده دیگری از قاچاق موادمخدر توسط پایگاه دهم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در دست بررسی است ، گفت: در پی دریافت گزارش ترانزیت موادمخدر از شهرستان ایرانشهر به پایتخت تیمی از ماموران پلیس جهت بررسی عازم محورهای مواصلاتی به پایتخت شدند.

وی افزود: پس از رصد اطلاعاتی، ماموران پلیس توانستند خودرو قاچاقچی موادمخدر را شناسایی و پس از توقف آن و دستگیری متهم، در بازرسی از خودرو مقدار ۸۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب تحقیقات تکمیلی بر روی این دو پرونده در حال بررسی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار