تمدید مهلت ثبت نام در طرح یاریگران زندگی

مهلت ثبت نام در طرح «یاریگران زندگی» کانون‌های مساجد تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام در طرح یاریگران زندگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، از تمدید مهلت ثبت نام در طرح «یاریگران زندگی» تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این طرح ویژه کانون‌های فرهنگی هنری است که در مساجد سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

او افزود: دوره تربیت مربی طرح «یاریگران زندگی» در حوزه پیشگیری از اعتیاد با هدف مصون سازی و سالم سازی محیط‌های اجتماعی هدف از تهدید مواد مخدر و اعتیاد به منظور کاهش نرخ بروز به پیشگیری اولیه از اعتیاد در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مظاهری اضافه کرد: طرح «یاریگران زندگی» با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه این طرح به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با شعار «یاریگر هم باشیم» برگزار می‌شود ادامه داد: مهلت ثبت نام در این طرح تا پایان اردیبهشت ماه جاری تمدید شده است.

مظاهری با اشاره به اینکه مربیان باید از طریق بخش آموزش‌ها و آزمون‌ها lms در پورتال بچه‌های مسجد در دوره آموزشی یاریگران زندگی شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کرده باشند گفت: عضویت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و فعالیت در سامانه «بچه‌های مسجد» یکی از شرایط مهم برای شرکت در طرح «یاریگران زندگی» است.

او، آگاه سازی و افزایش رفتار‌های سالم در جمعیت عمومی کشور و گفتمان سازی اجتماعی در حوزه پیگیری از پیشگیری اولیه از اعتیاد، گسترش فعالیت‌های داوطلبانه، مشارکت‌های مردمی و اجتماع محور با محوریت مسجد در حوزه پیگیری از پیشگیری اولیه از اعتیاد را از دیگر اهداف طرح «یاریگران زندگی» عنوان کرد.

مظاهری ادامه داد: زمان برگزاری طرح «یاریگران زندگی» اردیبهشت تا شهریور امسال تعیین شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سوسن محمدزاده
۱۲:۱۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
طرح بسیار مفیدیه
Iran (Islamic Republic of)
معصومه سام نژاد
۰۹:۵۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
آگاه سازی وآماده سازی خانواده ها برای طرح یاریگران سلامت وزندگی از طریق رسانه ملی
آخرین اخبار