مشکلات کنکوری مخاطبان در هفته گذشته

مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مخاطبان درباره کنکور در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، انبوه پیام‌های دریافتی از شما مخاطبان عزیز در هفته گذشته (۲۷ شهریور تا ۲ مهر) توسط دبیران تحریریه شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان تحلیل، داده‌کاوی و بررسی شد.

در این میان پرتکرارترین کلیدواژه‌ها در پیام‌های شما مخاطبان، جداسازی و مهم‌ترین موضوعاتی که دغدغه روز مردم تشخیص داده شد در قالب بسته‌های جداگانه منتشر می‌شود. با توجه به اهمیت و تکرار این کلیدواژه در پیام‌های دریافتی، موضوعات مربوط به آن به صورت ویژه به سرویس‌های مربوط برای پیگیری ارجاع داده خواهد شد.

یکی از این کلیدواژه‌های پرتکرار «کنکور» بود که در ادامه پیام‌های مرتبط با این کلیدواژه ارائه شده است.

 


بیشتر بخوانید:


با سلام با کمال تقدیر و تشکر خدمتتان عرض کنم که حذف سهمیه بهیاری ظلم در حق جوان های هست که چهار سال پیش در رشته بهیاری تحصیل کردند و اکنون که سه سال سابقه کاری ک از ملزومات لحاظ شدن سهمیه بوده دارند و الان سری بدون کلاه دارند و اینده ای پوچ ایا کسی ک هشت ترم دروس تخصصی بهیاری را پاس کرده ک حداقل نیمی از دروس پرستاری هست و سابقه سه سال کاری در بخش های مختلف بیمارستان و نه به عنوان بهیار بلکه به عنوان یک پرستار را دارد. اطلاعات علمی کافی برای حضور در رشته پرستاری ندارد ؟ بنده ب عنوان نماینده کوچک از بهیاران استان فارس از شما خواهشمندم نسبت ب لحاظ کردن سهمیه بهیاری در کنکور سراسری

یا شرکت بهیاران واجد الشرایط در دانشگاه آزاد پیگیری لازم را انجام دهید. که در این شرایط بیماری کمک شایانی به تقویت نیروی درمانی خواهد بود و در اخر به هزار تا از خبر گذاری ها و #پیگیری 20.30 و نماینده مجلس و.... این پیام ارسال شده و هیچ پیگیریانجام نشده شما رو بخدا صدای ما باشید.


مشکل نظام وظیفه داوطلبان کنکور سراسری

به اطلاع می رساند که سازمان نظام وظیفه به کلیه داوطلبان کنکور سراسری 99 که در سال 98 دیپلم گرفته اند اعلام کرد که تا 10 شهریورماه جاری ، جهت تعیین وظیفه اعزام به پلیس +10 مراجعه کنند. مرکز پلیس + 10 تاریخ اعزام اکثر داوطلبان را سوم مهرماه ثبت واعلام کرد.

با توجه به تعویق کنکور سراسری ، سردارمهری رییس سازمان نظام وظیفه در مصاحبه با خبرنگار صداسیما اعلام کرد که مشمولینی که تاریخ اعزام آنها سوم مهرماه تعیین شده است با مراجعه به مرکز پلیس +10 واراِئه کارت شرکت در آزمون ، میتوانند تاریخ اعزام خود را تا آذر ماه واعلام نتایج قطعی کنکور عقب انداخته وتمدید نمایند لیکن مرکز پلیس +10 با اعلام اینکه علیرغم مصاحبه سردار مهری ، هیچگونه مجوزی به آنها برای تمدید برگه اعزام به خدمت داوظلبان داده نشده است وداوطلبان مذکور بایستی تا سوم مهرماه (وبه عبارت دیگری) تا یکم مهرماه به خدمت اعزام شوند که این مسئله باعث ایجاد مشکلات وسردرگمی وبلاتکلیفی داوطلبان کنکور که منتظر تعیین وضعیت آزمون سراسری خود هستند گردیده است. همچنین این موضوع باعث ایجاد ناراحتی برای خانواده داوطلبان مذکور گردیده است.

خواهشمند است قبل از اینکه دیر شود با مسئولین نظام وظیفه تماس گرفته وپیگیری گردد.

با تشکر از زحمات وپیگیری شما


آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

سلام خواهشا یه جواب درست از سنجش پزشکی راجع به تاریخ اعلام نتایج کنکور ارشد پزشکی بگیرید به ما جواب نمیدن ممنون


آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

سلام خواهشا یه جواب درست از سنجش پزشکی راجع به تاریخ اعلام نتایج کنکور ارشد پزشکی بگیرید به ما جواب نمیدن ممنون


اعتراض به نتایج مصاحبه دکترا

اینجانب امسال در کنکور دکترا شرکت کردم در رشته تغذیه دام کد رشته 2424 . بعد از انتخاب دانشگاه بوعلی متوجه شدم تراز دانشگاه خیلی رفته بالا و من هیچ جا قبول نشدم خود مسئولین دانشگاه هم از این وضعیت خیلی ناراحتن و اعتراض کردن ولی گفتن سنجش قبول نمیکنه اصلاحیه رو ازتون خواهش میکنم این موضوع رو پیگیری بفرمایید .

حداقل تکمیل ظرفیت بزارن


اعتراض به نتیجه اولیه کنکور

باسلام من امسال درکنکورسراسری شرکت کردم وشامل سهمیه ۵درصدایثارگران میشدم وکدمربوطه راهم هنگام ثبت نام واردکردم امادرکارت ورودبه جلسه وهمچنین الان درنتیجه اولیه برای من سهمیه مناطق زده شده خواستم ببینم امکان بررسی مجددهست که من به حقم برسم؟؟مدارک لازم هم موجود دارم که درصورت نیازخدمت شما ارائه می کنم


کنکور ارشد وزارت بهداشت

سلام خواهشا پیگیر جواب کنکور ارشد وزارت بهداشت باشین نگرانیم شاید بلایی سر پاسخنامه هامون اومده باشه


با سلام و خسته نباشید

لطفا صدای داوطلبان کنکور دکتری باشید

 نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد و در کمال ناباوری داوطلبان شاهد بودن بصورت عجیب و غیر منطقی حدنصاب همه ی دانشگاه های تهران بعضا تا دو برابر بالا رفته است و حق بسیاری از داوطلبین کنکور تضییع شده است.

سازمان سنجش در مقابل این امر خلاف قانون سکوت کرده است.

لطفا پیگیری فرمایید دانشگاه های تهران تراز های خود را مطابق سال های پیش اصلاح کنند تا عدالت اموزشی برقرار شود و حق داوطلبان پس از یک سال تلاش و کلی امید و برنامه ریزی ضایع نشود..


انتخاب رشته کارشناسی ارشد

سازمان سنجش انتخاب رشته کارشناسی ارشد رو تمدید کند از 4000 داوطلب فقط 2000 نفر یعنی نصف افراد موفق به انتخاب رشته شده اند و بسیاری جا مانده اند اطلاع رسانی خوبی از طرف سازمان صورت نگرفت و جابه جایی زمانی مکرر کنکور باعث سردرگمی داوطلبان شد و ما بنا به گفته مسئولان مهر منتظر اعلام نتیجه اولیه و انتخاب رشته بودیم


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
تمدید کنکور نظام قدیم تا ١۴٠٠
آخرین اخبار