مراسم یوم الله ۱۳ آبان در بوشهر برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم یوم الله ۱۳ آبان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشست کارگروه دانش آموزی مراسم ۱۳ آبان استان بیان کرد: در میان مناسبت‌ها و مراسم مرتبط با انقلاب اسلامی ایران، مراسم یوم الله ۱۳ آبان از جایگاه شاخص و برجسته‌ای برخوردار است. سیزدهم آبان ماه ۱۳۵۸ یادآور روزی بزرگ، سرنوشت ساز و مهم در تاریخ معاصر مردم بصیر و مقاوم ایران اسلامی است.

او افزود: برپایی باشکوه و زیبنده مراسم یوم الله ۱۳ آبان مستلزم طراحی سازوکار‌های اجرایی جامع و خلاقانه و قابلیت انعطاف با توجه به شرایط روز، و متناسب با شرایط شیوع بیماری کرونا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه این مراسم، در سراسر استان بوشهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ادامه داد: تولید محتوای مطلوب در فضای مجازی و شبکه اجتماعی شامل موشن گرافیک، تصاویر، فایل‌های صوتی، اینفوگرافی و سایر تولیدات روزآمد از جمله برنامه‌هایی است که با توجه به شرایط شیوع کرونا دنبال می‌شود.

جمالی بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقه‌های متنوع فرهنگی و هنری به صورت مجازی مانند مسابقات کاریکاتور، عکس، فیلم کوتاه و ... در بین دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر گروه‌ها با موضوعات مرتبط با استکبارستیزی در دست اقدام است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.