ریشه مشکلات اقتصادی فاصله‌گیری مسئولان از فرهنگ جهادی است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: یکی از ریشه‌های مشکلات اقتصادی امروز جامعه این است که بعضی از مسئولان اقتصادی از فرهنگ جهادی فاصله گرفته‌اند.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ظهر امروز در نشست شورای معاونان سپاه استان بوشهر ترویج فرهنگ جهادی در جامعه را لازمه حل مشکلات موجود عنوان کرد و  افزود: یکی از ریشه‌های مشکلات اقتصادی امروز جامعه این است که بعضی از مسئولان اقتصادی از فرهنگ جهادی فاصله گرفته‌اند.

او بسیج را نهادی دارای فرهنگ و روحیه جهادی دانست و بیان کرد: تفکر و فرهنگ بسیجی در همه عرصه‌ها راهگشا است چراکه این تفکر با مبانی فکری انقلاب اسلامی گره خورده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه سازماندهی نیرو‌های بسیجی تا عمق جامعه توسعه یافته است گفت: این کار سبب شده است که روحیه بسیجی در دفاع از انقلاب اسلامی در تمامی اقشار ترویج یابد.

سردار رزمجو نقش صدا و سیما را در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مهم ارزیابی و عنوان کرد: بسیج صدا و سیما نقشی اساسی در تبیین و ترویج هویت و سبک زندگی اسلامی، ایرانی با محوریت فرهنگ و تفکر بسیجی دارد.

او خدمات حسین حجری مسئول سابق بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر را مورد ستایش قرار داد و گفت: وی سال‌های متمادی به عنوان مسئول بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر خدمات فراوانی کرده‌اند و موفقیت‌های زیادی داشته است.

فرمانده سپاه استان بوشهر در این نشست از فعالیت‌های حسین حجری مسئول سابق بسیج صداوسیمای مرکز بوشهر تقدیر و رضا چشم‌تر را به عنوان مسئول جدید بسیج این مرکز معرفی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.