اجرای رفع کانون‌های خطر و ایمن سازی شبکه توزیع برق در اردبیل

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق با رویکرد رفع کانون‌های خطر و ایمن سازی شبکه‌ها اجرایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - ناصر عبدالهیان گفت: اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه‌های توزیع نیروی برق با رویکرد رفع کانون‌های خطر و ایمن سازی شبکه‌های استان اردبیل اجرایی می‌شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل می‌گوید: این اقدام از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی شده و توسط کلیه شرکت‌های توزیع برق کشور عملیاتی می‌شود.

عبدالهیان گفت: قبل از این اقدام فراگیر با برگزاری جلسات، کانون‌های خطر شناسایی و مشخص شدند و سناریوی این اقدام برای مدیریت توزیع برق هر شهرستان در سطح استان اردبیل طرح ریزی شده است.

او می‌گوید: همزمان با سراسر کشور، برنامه‌های پیش بینی شده، توسط ۱۴۹ نفر در قالب ۴۹ اکیپ عملیاتی و با استفاده از ۷۰ خودروی سبک و سنگین در سطح استان اردبیل توسط همکاران و پیمانکاران این شرکت به اجرا درخواهد آمد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل هدف از این اقدام را ایمن سازی محیط برای شهروندان و هم استانی‌ها عنوان کرد و از هم استانی‌ها درخواست کرد هرگونه اتفاقات شبکه را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من گزارش نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.