هیئت اندیشه ورز دختران کوثر استان سمنان تشکیل شد

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان گفت: با هدف شناسایی مسائل دختران در آموزش و پرورش هیئت اندیشه ورز دختران کوثر استان تشکیل شد.

 آرزو مرادی نسب سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان از تشکیل هیئت اندیشه ورز دختران کوثر با حضور دانش آموزان نخبه و مستعد متوسطه در استان سمنان خبر داد.

وی افزود: هیئت اندیشه‌ورز دختران کوثر ذیل کارگروه کوثر استان سمنان به منظور شناسایی مسائل دختران در آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی برای رفع موارد و تسهیل گری تشکیل شد.

سرپرست آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان ایجاد عدالت آموزشی، توجه ویژه به نیاز‌های آموزشی و هویت بخشی به دختران در مدارس را از اهداف کارگروه کوثر دانست.

مرادی نسب بیان کرد: موضوعات و زمینه‌های متعددی برای تأمین نیاز‌های ویژه دانش آموزان دختر در مدارس شناسایی شده است و امید داریم با فضل الهی و کمک اعضای کارگروه و نیرو‌های جهادی برون‌سازمانی با هویت مردمی در جهت رفع موانع برنامه‌ریزی مطلوب و جدی صورت پذیرد.

وی افزود: کارگروه کوثر ذیل قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر شکل گرفت و شش برنامه برای این کارگروه اعلام شده که یکی از گام‌ها احصا نظام مسائل دختران با توجه به زیست‌بوم استانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار