فرماندار خاش:

۱۳ آبان روزی برای اعلام انزجار از اسرائیل است

فرماندار شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ آبان فرصتی برای اعلام انزجار به نسل‌کشی در غزه توسط رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است.


صاحب گل صالحی  با بیان اینکه ۱۳ آبان از خاطره انگیزترین روز‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، بیان کرد: چنین روزی زادروز انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول است که امام راحل آن را انقلاب دوم نامیدند.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان روزی پر افتخار در تاریخ ایران اسلامی در جدال با ظلم و استکبارستیزی است روز استواری ملت در مقابل ترفند استکبار جهانی بوده و جوانان انقلابی این سرزمین راهی را که گذشتگان ولایت‌مدار در سال‌های پیش با اقتدار آغاز کردند را با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد و در این راه استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه خروشان خویش قرار خواهند داد.

فرماندار خاش ادامه داد: ۱۳ آبان که امام راحل آن را انقلاب دوم نامیدند تکلیف سنگینی بر دوش اقشار مختلف مردم گذاشته و بر همگان واجب است که با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان، مسیر مقدس امام راحل و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان وظیفه همگان در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، تأکید کرد: در چنین روزی با مشت‌های کوبنده شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر خواهیم داد و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اعلام خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار