فرماندار اهواز؛

مجلس تضمین کننده امنیت ما است

مواای زاده گفت: با توجه به وضعیتی که در حال حاضر در دنیا داریم این مجلس تضمین کننده امنیت ماست؛ و بسیار اهمیت دارد.

حمد موالی زاده در نشست توجیهی نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به رغم وجود مشکلات، در همه صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند که از حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی می‌کنم.

 فرماندار اهواز ادامه داد: جمهوری اسلامی، نظام مردم سالار دینی است و افتخار ما است که یک مدل جدیدی از نظام سیاسی را به جهانیان عرضه کردیم و الحمدلله آزمایش را به خوبی پس داده است و کشور ایران را روز به روز موفق‌تر می‌کند و نقش تاثیرگذاری را نه تنها در منطقه بلکه در دنیا بیشتر می‌کند.

 رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه، کارون ادامه داد: نظامی که بر مبنای رأی مردم نهاده شده و نقش مردم بر مدیریت آحاد جامعه در اداره جامعه در چارچوب اسلام است.

موالی زاده با بیان اینکه یکی از مصداق‌های بارز مردم سالاری دینی، انتخابات است، گفت: نظامی که هر ۲ سال یک انتخابات برگزار می‌کند یک نظام مردم سالار است و کسی نمی‌تواند از کشور ایران ایراد بگیرد.

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه، کارون گفت: ما به دنبال انتخاب نمایندگان قوی و مقتدر برای مجلس شورای اسلامی مقتدر هستیم. چون اعتقاد ما این است که مجلسی می‌تواند مشکلات کشور را رفع کند و موفق است که مقدر باشد.

موالی زاده ادامه داد: یکی از لازمه‌های مجلس مقتدر، مشارکت است و همه کمک کنید یک انتخابات باشکوه و با مشارکت بالا برگزار کنیم و برای ما اهمیت دارد.

این مقام مسئول گفت: از مردادماه که فرآیند انتخابات را آغاز کردیم هیچ گونه طرفداری و سوء گیری نداشتیم و اجازه ایجاد شائبه ندادیم.

فرماندار اهواز ادامه داد: در جلسات هیات‌های اجرایی نیز تاکید کردم. از ایجاد شائبه جلوگیری کنند. می‌خواهیم ثابت کنیم که به دنبال نامزد خاصی نیستیم

موالی زاده تاکید کرد: هر کسی که مردم به او رأی و تشخیص دادند و انتخاب کردند ما احترام می‌گذاریم و پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

او ادامه داد: اگر نماینده مقتدر بود بسیاری از کار‌ها و مشکلات در شهرستان و استان رفع می‌شود و این را در عمل دیده ایم.

موالی زاده یادآور شد: برخی از استان‌ها به دلیل داشتن نمایندگان متحد و مقتدر، کار ۱۰ ساله را در یک سال انجام دادند؛ و نشان می‌دهد نماینده خیلی می‌تواند نقش داشته باشد.

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه، کارون با بیان اینکه انتخابات مجلس مهم و سرنوشت ساز است، گفت: نماینده در مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در تصمیم گیری‌ها و بسیار از موضوعات دارد. 

موالی زاده گفت: دشمن به پشتوانه مردمی از نظام نگاه می‌کند و به مشارکت مردم به ویژه راهپیمایی و انتخابات توجه دارد. خوشبختانه مردم با حضور باشکوه در روز ۲۲ بهمن، دشمنان را ناامید کردیم و ان شاءالله در انتخابات تکرار کنیم.

او می‌گوید: اینکه داوطلبان دلسوزانه احساس تکلیف کردند و فرآیند چند ماهه را گذراندند و در حال حاضر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند بسیار مهم است قدر خودتان را بدانید.

فرماندار اهواز و رئیس مرکز حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه، کارون گفت: قانون انتخابات مجلس جدید است و امکان دارد برخی از افراد اطلاعی از برخی بند‌های قانون نداشته باشند. همه داوطلبان باید از قوانین جدید انتخابات آگاهی کامل داشته باشند. توصیه بنده به داوطلبان مرور قوانین انتخابات است.

موالی زاده در پایان به تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در زمان تبلیغات همه مراقبت کنیم و قانون را اجرا کنیم تا مشکلی ایجاد نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.