جشن دانش آموختگی دانشجویان کردستانی

دومین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان امروز با حضور مسئولان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار کردستان، امروز در دومین جشن دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: انتخابات پیش رو رزمایش بزرگ مردم ایران است و با حضور و مشارکت پرشور مردم در این عرصه بر قدرت ملی و امنیت کشور افزوده می‌شود و توطئه و خباثت دشمن را دفع می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در کشوری چون ایران که بر جمهور و رای مردم استوار بوده نقش آفرینی در عرصه انتخابات بسیاراثرگذار است، گفت: دستگاه تبلیغاتی دشمن با وارونه و بزرگ نمایی فساد و مشکلات کشور قصد دارد مردم را از نظام دلسرد و از حضوردر انتخابات منع کند، اما مردم صاحب حق انتخاب وکلای خود هستند و باید نماینده عامل، دانشمند و پاسخگو به نهاد دانشگاه را برگزینند تا بتوان بر آن‌ها نظارت کرد.

جشن دانش آموختگی دانشجویان کردستانی

شاهین فکور رئیس دانشگاه جامعه علمی کاربردی کردستان نیز در این مراسم گفت: دانش آموختگان اکنون با لطف خدا، همراهی خانواده و تلاش و اهتمام مسیر فراگیری دانش را پشته سر گذاشته و وارد عرصه جدید شده اند که انتظارمی رود در سطح فردی و اجتماعی اثربخشی در جامعه را ایجاد کنند.

وی ۷۲.۷ درصد دانش آموختگان این دانشگاه در استان را شاغلان عنوان کرد و ادامه داد: این رقم بیانگر آن است که بخش عمده ای از دانش‌آموختگان به جای اینکه جویای شغل باشند، خالق شغل هستند.

 فکور بیان کرد: امروز فرصت مناسبی برای نقش آفرینی برای به حرکت درآوردن قطار توسعه و پیشرفت استان فراهم است و دانش آموختگان به عنوان پیشران آن می‌توانند با کمک مسئولین به سرعت آن بیافزایند.

در پایان این مراسم ضمن قرائت سوگند نامه دانش آموختگی، از دانش آموختگان برتر این دانشگاه با اهدای لوح و جوایز نقدی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.