رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

تاریخ انقضای رژیم جعلی صهیونیستی فرا رسیده است

سلاجقه گفت: تاریخ انقضای رژیم جعلی صهیونیستی فرا رسیده است و این یک وعده الهی است که محقق خواهد شد.

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: قدس، قبله گاه اول مسلمانان و ملجاء آزادگانی است که سال‌ها است غریو آزادی وادی ایمن از چنگال اهریمنان دوران را سر داده و به امید تحقق وعده‌ی بر حق و مسجل الهی، دلیرانه و مومنانه در برابر دشمنان غاصب صهیونیستی وحامیان آن سینه سپر کرده‌اند.

وی ادامه داد: روز قدس، میراث امام راحل (ره) و تبلور حمایت انسان‌های حق طلب دنیا از ملتی است که حتی ذره‌ای از خاک سرزمین مقدس خود را به گلوله‌های آتشین و حتی وعده‌های پوچ دشمنان نفروخته‌اند.

سلاجقه افزود: تفاوت روز قدس امسال با تمامی سال‌های پیش از این، فروریختن هیمنه پوشالی این رژیم جعلی و وعده‌های کذب هیمنه‌داران پوچ و توخالی، یعنی آمریکا و اذناب اروپایی به دستان فرزندان این سرزمین در عملیات طوفان الاقصی بود که به جهانیان نشان داد که اسرائیل نه تنها توانایی دفاع از خود را ندارد بلکه در جنگ و ستیز هم خویی حیوانی دارد و حتی به هیچیک از قواعدی که اربابانشان سعی در دیکته کردن آن بر جهان دارند پایبند نیستند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: تمامی مسلمانان جهان و هر انسان آزاده‌ای که دل در گرو خصایص ابتدایی انسانیت، غزه مظلوم و قدس شریف دارد می‌داند که تاریخ انقضای رژیم جعلی صهیونیستی فرا رسیده است و این یک وعده الهی است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

برچسب ها: محیط زیست ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
من فکر نکنم
آخرین اخبار