برگزاری جشن گلریزان برای زندانیان جرائم غیرعمد/ کمک‌های اصناف، از مالیاتشان کم می‌کند

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: فردا جشن گلریزان برای زندانیان جرائم غیرعمد در بیرجند برگزار می‌شود.

حسین پور مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همه ساله در نیمه رمضان انجام می‌شد و امسال به دلیل تعطیلات نوروزی کمی به تعویق افتاد.

او افزود: جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد فردا ساعت ۱۶:۳۰ در سالن غدیر سپاه در بیرجند برگزار می‌شود و جشنی نیز دیروز در شهرستان فردوس برگزار شده است؛ در طبس نیز در نیمه رمضان این جشن برگزار شده است.

حسین پور با اشاره به اینکه امروز زمینه آزادی ۵ نفر فراهم می‌شود، اظهار کرد: پارسال ۱۳۰ نفر زمینه آزادیشان فراهم شد که بدهی آن‌ها ۱۶۲ میلیارد تومان بوده است و حدود ۱۰۸ میلیارد تومان رضایت شاکی بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی بیان کرد: از مردم درخواست داریم تا کمک‌های خود را به ستاد دیه پرداخت کنند تا بتوانیم از طرق مختلف زمینه آزادی زندانیان را فراهم کنیم.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه زندانیان جرائم غیرعمد بدهکار هستند و بزهکار نیستند، تصریح کرد: هم اکنون ۵۵ زندانی جرائم غیرعمد با ۲۱ میلیارد تومان بدهی در زندان محبوس هستند.

حسین پور عنوان کرد: پارسال رتبه اول کسب رضایت شاکی را در کشور کسب کرده ایم و با کمک مردم می‌توانیم این رتبه‌ها را تکرار کنیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: صنوفی که مالیات دارند، در صورتی که مبلغی را به حساب ستاد دیه کمک کنند، به تناسب همان مبلغ از مالیاتشان کم می‌شود که با این کار به ۲ هدف می‌رسیم؛ یکی اینکه مالیات صاحب صنف کم می‌شود و هم برای زندانیان حل مشکل صورت می‌گیرد.

او اظهار کرد: پارسال ۳۳ درصد پرداختی‌های صورت گرفته به ستاد دیه مربوط به اصناف بوده و می‌توان این ارقام را افزایش داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار