وزیر کشور:

مرحله دوم انتخابات در اوج امنیت و سلامت برگزار شد

وحیدی گفت: برابر قانون اعتبارنامه از سوی وزارت کشور صادر شده و تا قبل هفت خردادماه، به منتخبان تقدیم خواهد شد.

 احمد وحیدی در نشست خبریِ پس از پایان مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امروز کار نیمه‌تمام انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید. انتخابات یک نقطه بسیار روشن در تاریخ جمهوری اسلامی برای تحکیم مردم‌سالاری دینی در دوران انقلاب اسلامی است و اکنون شاهد دوره جدیدی از آن هستیم.

وی افزود: با همکاری و حماسه‌آفرینی مردم در اوج سلامت، امنیت و دقت و با مشارکت خوب مردم و در فضایی رقابتی این انتخابات برگزار شد که برخلاف خواست دشمن بود تا مسائل امنیتی در حوزه فیزیکی و هم سایبری ایجاد کنند تا با دقتی که وجود داشت تمام آن نقشه‌ها نقش بر آب شد.

وزیر کشور گفت: همیشه در انتخابات مرحله دوم اینطور معمول بوده که میزان مشارکت کمتر شده است اما در این مرحله از مرحله دوم دور قبل مشارکت بیشتری - حدود ۶ درصد - رخ داده است.

وحیدی با اشاره به اینکه باید از مردم تشکر کنم که با حضور خود برگ زرینی بر افتخارات جمهوری اسلامی اضافه کردند، گفت: همچنین از رهبر انقلاب که با تبیین چهار مولفه راه را برای همه دستگاه روشن کردند تشکر می‌کنم؛ در این میان از همه دستگاه‌ها و نهاد‌های انتظامی خصوصاً فراجا، استانداران، بخشداری‌ها و ... قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه همچنین از همه فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که نقش آفرینی کردند قدردانی می‌کنم، افزود: باید یادآور شد قانون جدید مصوب مجلس باید اجرایی میشد؛ نکات جدیدی شامل این قانون بود، اما به خوبی اجرایی شد و خوشبختانه باید اذعان کرد نکات خوبی در قانون دیده شده بود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه الکترونیکی کردن انتخابات یکی از دستاورد‌های انتخابات محسوب میشود؛ در این دور در هشت استان اقدام شد و در کمترین زمان نتایج اعلام شد، اظهار کرد: برابر قانون اعتبارنامه از سوی وزارت کشور صادر شده و تا قبل هفت خردادماه، به منتخبان تقدیم خواهد شد.

وحیدی  گفت: از همه رسانه‌ها در تمامی مراحل برگزاری انتخابات قدردانی می‌کنم، زیرا نقش برجسته‌ای داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
خخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
به سلامتی ...نتیجه انتخابات شوراها توسط مردم آگاه تهران!نتیجه جز تخریب پارک ها وحصار کشی باجدادن به کشور کمونیستی مثل چین پوسته پا به تولید داخل والا آخر شد حالا نتیجه انتخاب نمایندگان مجلس چه خواهد شدخدا میداند البته با این افراد حتما چهار سال در لایحه حجاب و عفاف خواهند ماند تا رشد هزار درصدی نقدینگی را در آخر مجلس نقد کنند اونم البته اگر سرشون به خودرو با سوبیسید دولتی و بدون قرعه کرم نشود ..تاریخ را بنگرید از خداوند بترسید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدایی خوب خودتونو زدید کوچه علی چپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
آقا چرا غیر قانونی صحبت میکنید

اول باید شورای نگهبان سلامت انتخابات رو تایید کنه و فعلا درحال بررسی تخلفات و گزارشات مردمی هست
آخرین اخبار