تاخیر در تخصیص ارز واردکنندگان کامیون‌های کشنده را سردرگم کرد

شهروند خبرنگار ما از به وجود آمدن مشکلات برای واردکنندگان کامیون‌های کشنده به دلیل تاخیر در تخصیص ارز خبر داد.

اغلب متقاضیان خودرو‌های سنگین افرادی هستند که قصد امرار معاش با آن خودرو را دارند به همین جهت هنگام خرید این خودرو اگر با تاخیر در تحویل مواجه شوند بسیار متضرر می‌شوند.

به گفته شهروند خبرنگار ما حدود ۶ ماه گذشته کامیون کشنده وارد کشور کرده است و به دلیل تاخیر در تخصیص ارز خودرو در گمرک مانده است و دچار مشکلاتی شده است و همچنین خبر از خودرو‌های دیگری که مانند خودروی خودش در گمرک مانده بود نیز خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام، بنده حدود ۶ ماه هست که کامیون کشنده وارد کشور کردم در این مدت در صف تخصیص ارز هستیم. به گمرک مراجعه کردم تا از ماشینم بازدید کنم هزاران کامیون دیگر نیز در آنجا بود ۶ ماهی است که کامیون بنده خاک می‌خورد خواهش می‌کنم رسیدگی کنید تمام سرمایه ما همین ماشین است و قرار است با آن کسب درآمد کنیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام الان 4ماه ماشین داخل گمرک داره خاک میخوره به خاطر تخصیص ارز به خاطر یه مشت آدم نادان که چه سودی از این کار میبرند دادمون به کی بگیم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۳۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا خیرتون یده که این موضوع رو مطرح کردید مابندگان خدا که صدامون به جایی نمیرسه شاید شما بتونید صدای مارو به مسعولین برسونید خدا میدونه الان ۵ ماهه که سرمایمون تو بازرگان داره خاک میخوره و برای خرج خونه موندیم شما رو به خدا یک فکری برای تخصیص ارز کشندها بکنید
آخرین اخبار