۳۰۰ کلاس درس جدید در استان اردبیل تحویل نظام آموزشی می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: امسال ۳۰۰ کلاس درس جدید تحویل نظام آموزشی این استان می‌شود.

بهزاد محمدی خلفلو از جمع‌آوری کامل تمام مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز استان اردبیل تا آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: هم‌اینک مراحل جمع‌آوری ۴۴ مدرسه کانکسی و ساخت واحد آموزشی مورد نیاز در حال تکمیل و اجراست.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل ارتقای سرانه فضای آموزشی، به روز کردن تجهیزات مدارس و تلاش برای هوشمندسازی مدارس را سه راهبرد اساسی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل عنوان کرد و افزود: در همین راستا تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال با اولویت خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی برای تجهیز مدارس استان هزینه شده و حدود ۳۰۰ میلیارد ریال تجهیزات نیز در مرحله خرید قرار دارد.

او اظهار کرد: علاوه بر این، از نیمه خرداد و با مساعدتر شدن شرایط جوی، آسفالت و ایزوگام مدارس شناسایی شده و اولویت‌دار استان با صرف ۲۵۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

محمدی خلفلو نوسازی سامانه گرمایشی و برچیدن بخاری گازی از تمام مدارس و تجهیز آنها به سامانه گرمایش مرکزی و نوین را از جمله اقدامات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل تا آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه ذکر و بیان کرد: در این زمینه با اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار، سامانه گرمایش استاندارد مجهز به پکیج و رادیاتور در مدارس استان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل در روز ۲۷ اردیبهشت ماه گفت: همزمان با برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل ۲ مدرسه ۶ کلاسه در روستای نوران شهرستان اردبیل و مدرسه ۹ کلاسه تندگویان شهرستان گرمی افتتاح خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.