حضور پرشور مردم در ارتفاعات بازی‌دراز تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت : حضور پرشور مردم در ارتفاعات بازی‌دراز شهرستان سرپل‌ذهاب تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت‌فقیه و شهدا است و این رویداد ملی هرساله با استقبال بیشتر مردم مواجه می‌شود.

بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه در مراسم صعود سراسری سالروز عملیات بازی‌دراز و افتتاحیه اردو‌های راهیان نور کشور با اشاره به حضور بیش از ۴۵ هزار نفر از مردم استان کرمانشاه و سایر استان‌ها در مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز، گفت : امروز این مردم برای ارتباط بیشتر با شهدا و معرفت‌افزایی در این مراسم حاضر شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه داریم با هوشیاری و آگاهی در صحنه دفاع از انقلاب حضور داشته باشیم، گفت: وظیفه تک‌تک ما در جهاد تبیین ایجاد فضای روح‌افزا و امیدافزا است و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، زیرا جهاد اکبر مبارزه با نفس است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه ادامه داد: امروز مردم سراسر کشور شاهد برگزاری یک رویداد بزرگ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در ارتفاعات بازی‌دراز هستند که خیل عظیم زائران در این منطقه حاضر شده‌اند.

ریحانی تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های لازم برای اسکان و پذیرایی زائران بازی‌دراز توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدمات‌رسان فراهم شد و این آمادگی وجود دارد تا در سال‌های آینده شاهد حضور بیشتر مردم در ارتفاعات بازی‌دراز باشیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: این عملیات منجر به شکست بزرگی برای دشمن در برابر جبهه حق شد و فضایی امید بخش و قدرتمند و روح افزا را برای جهان اسلام و به خصوص ایران اسلامی رقم زده است.

ریحانی با بیان اینکه اقتدار مولفه‌های گوناگونی دارد که یکی از آنها حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، افزود: انقلاب اسلامی ایران توانسته به واسطه همین حضور نقشه‌های دشمن را خنثی و ناکام بگذارد.

وی اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی شکست بسیار بزرگ عملیاتی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی بود و تحقق وعده پیروزی الهی پس از این عملیات شکست بسیار بزرگتری را برای دشمن رقم زد.

فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه عنوان کرد: نیرو‌های مسلح کشور گوش به فرمان ولایت‌فقیه و فرمانده کل قوا هستند و آماده‌اند تا فرامین رهبر معظم انقلاب را به مرحله اجرا برسانند و به لطف خداوند متعال مردم همواره پای کار انقلاب هستند و هر کجا نیاز بوده در میدان حاضر شده‌اند و راه شهدا را ادامه داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در مقابل هجمه‌های مختلف دشمن محکم ایستاده‌اند، گفت: با اعتماد به وعده‌های الهی عقیده داریم پیروزی نهایی از آن جهان اسلام و جبهه حق خواهد بود و گوش به فرمان ولی‌فقیه در این مسیر گام برمی‌داریم.

ریحانی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی دارای اراده و هدف هستند و در دوران دفاع مقدس و حوادث و اتفاقات پس از آن در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کرده و ایستاده‌اند و اجازه اجرای نقشه‌های مختلف را به دشمن نداده‌اند و همین موضوع اقتدار ملت ایران را رقم زده است.

وی گفت: امروز به واسطه تلاش‌های دانشمندان جوان کشور شاهد پیشرفت‌های بسیار زیاد در عرصه نظامی و دفاعی هستیم، اما مهم‌ترین مولفه قدرت و عزت، حضور و پشتیبانی مردم از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران است و تا زمانی که این مهم تدوام دارد، انقلاب به راه خود محکم ادامه می‌دهد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار