استاندار:

طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگویی برای کشور است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح تامین آب اضطراری منطقه سیستان و زاهدان یک طرح الگویی در کشور است و نشان می‌دهد که اگر پای کار باشیم می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.

 محمد کرمی  در حاشیه بازدید از طرح تامین آب اضطراری منطقه سیستان و زاهدان که به همراه فداحسین مالکی نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی انجام شد، از زحمات مجموعه کارکنان وزارت نیرو، شرکت‌ها و پیمانکاران که به صورت جهادی در اجرای این پروژه فعالیت کرده‌اند، قدردانی کرد.

وی بیان کرد: با تلاش تمامی مجموعه وزارت نیرو، شرکت‌ها و پیمانکاران این طرح بزرگ انجام گرفت و همه پای کار آمدند تا طرح حفر چاه و انتقال آب انجام شود و این در حالی انجام گرفت که در سال گذشته این منطقه بیابان بود و بیشترین حجم توفان‌ها را در منطقه داشتیم و شرایط کار در منطقه بسیار سخت بود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: از سوی دیگر شرایطی حاکم بود که آب چاه نیمه‌ها در حال اتمام بود و مردم گلایه‌مند و نگران از شرایط پیش رو بودند.

وی گفت: خداوند در کنار تلاش همه مجموعه‌ها، نعمت بارندگی در شمال استان سیستان و بلوچستان را عطا کرد و چاهک‌های در حال خشکیدن حیات دوباره گرفتند.

کرمی بیان کرد: طرح انتقال آب دریا نیز طرح بی‌نظیری است که با نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب بخشی از اعتبارات مورد نیاز نیز از صندوق ذخیره ملی تامین شد و این طرح بزرگ هم اکنون در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار