تعزیر تبعه عراقی در شهرستان قصرشیرین به دلیل قاچاق سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از تعزیر تبعه عراقی در شهرستان قصرشیرین به دلیل قاچاق سوخت خبر داد.

قهرمان شاهی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تعزیر تبعه عراقی در شهرستان قصرشیرین به دلیل قاچاق سوخت خبر داد و گفت : با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف گازوئیل از کامیون عراقی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.

وی اضافه کرد: پرونده قاچاق ۲۰ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل این تبعه عراقی به ارزش ۵ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قصرشیرین رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی در مورد دیگری به پرونده تخلف ارسالی از بازرسان صنعت، معدن و تجارت در رابطه با ثبت نکردن محصولات شیمیایی در سامانه جامع انبار‌ها اشاره کرد و افزود: پرونده تخلف ثبت نکردن مواد شیمیایی پتی‌اتیلن به ارزش ۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

شاهی ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به ثبت نشدن محصولات شیمیایی در سامانه جامع انبارها، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال جریمه نقدی معادل یک‌چهارم ارزش کالا محکوم کرد.

وی با اشاره به رسیدگی به پرونده کشف لوازم خانگی از داخل خودرو توسط پلیس امنیت اقتصادی، گفت: پرونده قاچاق چهار دستگاه جاروبرقی و ۲ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق به ارزش ۵۱۴ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار