استخدام ۲۴۵ نفر در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : در ۱۷ ماه گذشته ۲۴۵ نفر در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه استخدام شده که تاکنون بی‌سابقه بوده است.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی و ذاتی هلال‌احمر امداد و نجات و رسیدگی به سوانح و حوادث در زمان بحران است گفت : این جمعیت در زمان بحران به هم نوعان در داخل و خارج از کشور کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه در زمینه حوادث جاده‌ای وظایفی را بر عهده داریم و به دانشگاه علوم پزشکی کمک می‌کنیم عنوان کرد: بیش از ۱۵ پایگاه ثابت در جاده‌ها فعال هستند و بنابر شرایط پست‌های موقت تا ۲۳ مورد افزایش می‌یابد.

محمدی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی ما در حوادث جاده‌ای رهاسازی مصدومان و مجروحان با خودرو‌های نجات و نیرو‌های مجرب است گفت: سال گذشته بیش از ۹۱۲ عملیات توسط جمعیت هلال‌احمر انجام شده که ۸۰۰ مورد آن حوادث جاده‌ای بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه جمعیت هلال احمر دوران طلایی را در زمینه جذب نیرو پشت سر گذاشته است افزود: در ۱۷ ماه گذشته ۲۴۵ نفر نیرو در استان جذب شده که به طور کامل از بین نیروهای، داوطلب، جوانان و امدادگران بوده و این میزان جذب بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی هلال احمر مبنی بر کار داوطلبانه است و در این زمینه اعضای فعالی در استان وجود دارد عنوان کرد: برای عضویت به عنوان داوطلب، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

محمدی با بیان اینکه در سراسر استان انبار‌های امدادی مجهزی وجود دارد گفت: باید به ازای یک درصد جمعیت اجناس هشت گانه در انبار‌ها وجود داشته باشد و ذخایر انبار‌های استان نزدیک به استاندارد است و از طرفی استان کرمانشاه به عنوان پشتیبان منطقه می‌تواند به استان‌های دیگر خدمات رسانی کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار