کتاب خاطرات سردار خوزستان منتشر شد

یک نویسنده روایت سال ها رشادت، فداکاری و ایثار سردار شهید صید عیسی دارایی را به رشته تحریر در آورد.

سید حسن رستم پور نویسنده کتاب طلوع آزادی امروز در مراسم دومین سالگرد سردار شهید دارایی و رونمایی از کتاب طلوع آزادی گفت: کتاب طلوع آزادی، زندگینامه و خاطرات سردار شهید صید عیسی دارایی در عملیات های مختلف ۸سال دفاع مقدس و ۳۲ ماه دوران اسارت در زندان های دژخیمان بعثی و ....این شهید گرانقدر است که در  ۱۱ فصل نوشته شده است.

او افزود: پدرم همیشه خاطرات رشادت های این شهید سرافراز را که از دوستانش بود، تعریف می کرد به همین دلیل علاقمند شدم خاطرات این سردار شهید اهل خوزستان را به رشته تحریر درآورم.

آقای رستم پور ادامه داد: نوشتن کتاب طلوع آزادی به مدت ۲سال طول کشید، بسیاری از خاطرات این کتاب توسط سردار شهید دارایی در زمان حیاتش نوشته شد و همچنین بعد از شهادتش خانواده وی دست نوشته های این شهید را جهت تکمیل کتاب در اختیارم گذاشتند.

این نویسنده اضافه کرد ادامه داد: سبک نگارش کتاب طلوع آزادی به گونه ای است که تمام گروه های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و... می توانند این کتاب را بخوانند.

سردار شهید صید عیسی دارایی در ۸ سال دوران دفاع مقدس و بعد از آن سال ها به عنوان فرمانده انتظامی استان، نقش بسزایی در تامین امنیت خوزستات ایفا کرد و همچنین در نهمین دوره انتخابات مجلس اسلامی با کسب اکثریت آرا نماینده مردم شهرستان اندیمشک شد که در سال ۱۴۰۱ بعد از تحمل یک دوره بیماری به همرزمان شهیدش پیوست.

برچسب ها: نویسنده ، سردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.