معاون استاندار:

مسوولان باید قدردان مردم سیستان و بلوچستان باشند

شریفی گفت: مردمان این استان شیعه و سنی، فارس و بلوچ قدر سرزمین خود را دانسته و دلسوز این آب و خاک هستند ما نیز به عنوان مسوول باید قدردان این مردم باشیم و به آنان خدمت کنیم.

رضا شریفی در نشست تودیع و معارفه فرماندار سراوان گفت:  تیم اجرایی سیستان و بلوچستان برای جبران عقب ماندگی‌های استان یکدل و مصمم است.

وی افزود: خوشبختانه اتفاقات خوبی در استان افتاده و معدل سیستان و بلوچستان در همه شاخصه‌های رشد و توسعه، صعودی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد فضای ناامنی و دوقطبی از دهه ۸۰ بود، اما در شرایط کنونی شاهدیم که این تئوری با شکست بزرگی مواجه شده و مردم استان با همبستگی هر چه بیشتر به سمت تحول استان حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه برای جبران عقب ماندگی‌ها و توسعه سیستان و بلوچستان ید واحد هستیم که این شاخصه ممتاز استان است افزود: در استان به شدت نیازمند کار تیمی هستیم بنابراین باید با هم پوشانی، فرایند توسعه در منطقه را سرعت ببخشیم.

شریفی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید در سیستان و بلوچستان پیشران توسعه باشند تا دستگاه‌های اجرایی از این ظرفیت علمی استفاده کنند گفت: نباید اجازه بدهیم تمرکز اجتماعی و مدیریتی ما بر هم بخورد بنابراین لازم است به همگان نشان دهیم که سیستانی و بلوچستانی در کنار هم می‌توانند جریان ساز باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار