دختران شیعه و سنی سرمایه‌های سیستان و بلوچستان هستند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بانوان شیعه و سنی سرمایه بزرگ این استان هستند که می‌توانند در کنار پسران استان زیبایی را برایمان بسازند.

رضا شریفی در مراسم گرامیداشت روز دختر که بمناسبت سالروز میلاد بانوی قدسیه مطهره فاطمه معصومه (ع) در بهزیستی سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار کرد: دختران هدیه‌های الهی هستند تصور جامعه بدون وجود دختران سخت است، دختران بخشی از جامعه جوان کشور به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان نیاز به نیروی متخصص دارد که دختران و پسران می‌توانند استان را در کنار یکدیگر بسازند تا استان قشنگ تری داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وقتی صحبت از جوانان می‌شود بیشتر ذهنیت به سمت پسران می‌رود افزود: این استان حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که نیمی از آنها دختران هستند، دختران می‌توانند مدیریت حوزه‌های مختلف را به دست بگیرند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بیشتر مواقع خروجی‌ها و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها را دختران تشکیل می‌دهد؛ این موضوع نشان می‌دهد که دختران دارای استعداد و ظرفیت بالایی هستند و می‌توانند در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و بطور کلی در اشتغال نقش ایفا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار