بیش از نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۵۹۲ کیلوگرم موادمخدر در ۲ عملیات ویژه پلیس استان و دستگیری سه سوداگر مرگ خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان گفت : در راستای کنترل تحرکات باند‌های قاچاق موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان‌ها با اشراف اطلاعاتی فعالیت ۲ باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند؛ به دست آمد و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، انهدام این باند‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات تخصصی مسیر‌های تردد قاچاقچیان در محور شهرستان‌های مهرستان به ایرانشهر و همچنین در محور سراوان به خاش شناسایی و ماموران پلیس به طور هماهنگ و هدفمند با اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله‌های مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سوداگران مرگ پس از ورود به محل دپو در یک باب منزل مسکونی و پس از ورود ماموران پلیس طی بازرسی از خودرو‌ها و منزل مسکونی قاچاقچیان؛ در مجموع ۵۹۲ کیلوگرم موادمخدر شامل ۱۴۴ کیلوگرم شیشه، ۳۹۸ کیلوگرم تریاک و ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف؛ سه نفر از قاچاقچیان دستگیر و تعداد ۲ قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات جنگی و سه دستگاه خودرو سواری پژو توقیف شد.

برچسب ها: مواد مخدر ، کشف مواد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار