بایرلورکوزن و آتلانتا فینالیست‌های لیگ اروپا شدند

تیم‌های فوتبال بایرلورکوزن و آتلانتا با گذشتن از سد رم و مارسی راهی فینال لیگ اروپا شدند.

در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال بایرلورکوزن میزبان رم بود که در پایان این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اما بایرلورکوزن در مجموع با  نتیجه ۴ بر ۲ راهی فینال این مسابقات شد.

در دقیقه ۴۳ داور خطای جاناتان تاه کاپیتان بایرلورکوزن بر روی سردار آزمون را در محوطه جریمه پنالتی تشخیص داد و پاردس موفق به گشودن دروازه شاگردان ژابی آلونسو شد.

۲ تیم در ابتدای نیمه دوم هم بازی هجومی از خود به نمایش گذاشتند تا اینکه سانتر پلگرینی در دقیقه ۶۳ به دست آدام هلوژک برخورد کرد و داور این صحنه را تشخیص داد و پاردس گل دوم رمی ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

پس از گل دوم رمی ها شاگردان آلونسو فشار بیشتری بر روی دروازه حریفشان آوردند تا در نهایت در دقیقه ۸۲ ارسال کرنر بازیکنان لورکوزن از همه گذشت و با برخورد به جانلوکا مانچینی وارد دروازه و تبدیل به یک گل‌به‌خودی شد.

در دقیقه ۷+۹۰ استانیسیچ بازیکن لورکوزن از سمت راست حرکت کرد و با یک سر توپ عالی ضربه‌اش را به سمت مخالف زد و بازی را ۲ بر ۲ شد تا روند شکست ناپذیری شاگردان آلونسو همچنان ادامه داشته باشد.

در دیگر بازی همزمان آتلانتا در ورزشگاه خانگی اش ۳ بر صفر پیروز شد و در مجموع با نتیجه ۴ بر یک راهی فینال شد تا برای کسب عنوان قهرمانی با بایرلورکوزن نبرد کند.

 آدمولا لوکمن در دقیقه ۳۰، متئو روجری در دقیقه ۵۰ و ال بلال توره در دقیقه ۹۴ برای آتلانتا گلزنی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
لورکوزن حقشه ام هست جام و ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
آتلانتا خیلی خوبه
آخرین اخبار