رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

مردم مغان به موقع پای صندوق‌های رای حاضر شوند

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: مردم منطقه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان برای انتخاب فرد مورد نظر خود به موقع پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

رضا قاسمیان روز جمعه با حضور در مسجد جامع پارس‌آباد و شعبه یک اخذ رای این شهرستان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اخذ رای در شعبات پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه رای دادن عمل خیر سیاسی است و این عمل خیر سیاسی باید هر چه زودتر محقق شود درخواست می‌کنیم مردم به صورت گسترده در اولین فرصت، در شعبات اخذ رای حضور داشته باشند تا شاهد تراکم و شلوغی شعبه‌ها در ساعات پایانی روز نباشیم.

او اضافه کرد: طبق قانون زمان اخذ رای در شعب از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۸ عصر است و با توجه به احتمال عدم تمدید زمان برگزاری انتخابات لازم است شهروندان و روستاییان به موقع در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه انسجام و نظم اجتماعی در منطقه حاکم است، افزود: انتظار داریم مردم مغان با همدلی بیشتر پای صندوق رای حاضر شوند تا رویکرد جدید و تحولی جدید برای توسعه این منطقه رخ دهد.

قاسمیان با بیان اینکه نتایج انتخابات از طریق منابع رسمی و رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد، گفت: توصیه من به مردم منطقه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان این است که به شایعات و نتایج زودهنگام انتخابات از سوی منابع غیرموثق توجه نکنند.

جابر جهان بین، فرماندار پارس‌آباد مغان هم در این باره گفت: دور اول انتخابات در منطقه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان با مشارکت بالای مردم برگزار شد و بیشترین مشارکت مردم در این حوزه انتخابیه به ثبت رسید و در این دوره هم انتظار داریم مردم ولایتمدار منطقه که همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستند حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

او با بیان اینکه برای برگزاری باشکوه انتخابات بیش از ۶ هزار عوامل اجرایی و نظارتی در سه شهرستان بسیج شده‌اند، افزود: برای تمامی عوامل اجرایی آموزش لازم داده شده تا انتخابات سالم و بدون کاستی و نقصان برگزار شود.

فرماندار پارس‌آباد همچنین از دایر شدن ۲۷۶ شعبه اخذ در منطقه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان خبر داد و گفت: با توجه به پیش‌بینی شلوغی شعبات و ایجاد صف‌های طولانی مردم در پای صندوق‌های رای ضروری است مردم بموقع در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.