۶ نماینده از مازندران در پیکار‌های تکواندو قهرمانی آسیا

۶ نماینده از مازندران به پیکار‌های تکواندو قهرمانی آسیا در ویتنام اعزام می‌شوند.

سعیده نصیری در بخش کیوروگی، یاسین زندی در بخش پومسه و روزا ابراهیمی و محمدطا‌ها حسن پور در بخش پاراتکواندو و نیما مهربانی به عنوان سرمربی و باقر ملایی به عنوان مربی در بخش پومسه، نمایندگان تکواندوکار مازندران در  پیکار‌های تکواندو قهرمانی آسیا در ویتنام خواهند بود.

شهر دانانگ در کشور ویتنام از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت ماه میزبان مسابقات قهرمانی تکواندو قاره کهن در سه بخش پومسه، کیورگی و پاراتکواندو خواهد بود.

این دوره از مسابقات با برگزاری رقابت‌های پومسه، روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

۲۱۶ تکواندوکار در هشتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا و به مدت ۲ روز به رقابت خواهند پرداخت.

بیست و ششمین دوره مسابقات کیوروگی قهرمانی آسیا روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با برگزاری مسابقات اوزان ۵۴- و ۶۳- کیلوگرم آقایان، ۴۶- و ۵۳- کیلوگرم بانوان آغاز می‌شود.

در این دوره از مسابقات هم ۲۴۴ تکواندوکار به رقابت خواهند پرداخت. طبق برنامه تکواندوکاران اوزان ۵۸-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم بخش آقایان، ۴۹-، ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم بخش بانوان؛ روزجمعه ۲۸ اردیبهشت ماه به مصاف رقبای خود می‌روند.

شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه هم مبارزات اوزان ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم بخش آقایان، ۵۷-، ۶۸- و ۷۳+ کیلوگرم بخش بانوان انجام خواهد شد.

نهمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا نیز با حضور ۱۱۲ تکواندوکار به مدت یک روز، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.