امام‌ جمعه کازرون:

بیمارستان شهید رجایی هدیه و ثروت مردم کازرون است

امام جمعه کازرون گفت: بیمارستان شهید رجایی کازرون هدیه و ثروت مردم است و باید در جهت رفاه و آسایش شهروندان این شهرستان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: با حضور دختران با ایمان، ایران قوی را تشکیل می دهیم. 

او ادامه داد: دشمنان اعلام کرده اند که نسل آینده ایران را در عفت و حجاب بر هم بریزد و وظیفه داریم مقابله کنیم و باید در تربیت دخترانمان الگو را حضرت زهرا (س) قرار دهیم.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: اعلام حمایت مردم از طرح نور در جهت داشتن یک جامعه با عفاف و حجاب، جای تشکر از زحمت کشان در این طرح را دارد. 

خطیب نماز جمعه امروز کازرون بیان کرد: همه از طرح نور حمایت می کنیم و پشت سر عزیزانمان در نیروی انتظامی هستیم.

او ادامه داد: امروز روز اقتدار نیروهای نظامی ما در دنیاست و و در اوج آمادگی قرار داریم.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی تاکید کرد: حمله رژیم صهیونیستی به رفح شکست مفتضحانه دیگری برای این رژیم در دنیا رقم زد. 

او تصریح کرد: بیمارستان شهید رجایی (خیابان حافظ) کازرون هدیه و ثروت مردم کازرون است و مالکیت این بیمارستان باید در برابر نیاز مردم و صرف پیشرفت در جهت رفاه و آسایش آن ها قرار گیرد. 

گفتنی است، بیمارستان شهید رجایی کازرون (خیابان حافظ) سالیان دور گذشته در این شهر وقف شده است، و اکنون در تملک هلال احمر قرار دارد، و قرار است واگذار شود.

 صباحی با اشاره به برآورد بسیار عجیب در خسارت سیل در بخش کشاورزی، افزود: دولت باید با تامین بیمه و بسته های حمایتی برای کمک به کشاورزان به میدان آید. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار