برگزاری همایش متمرکز توجیهی ـ آموزشی زائران حج در کرمان

همایش متمرکز توجیهی ـ آموزشی زائران حج 1403 با حضور زائران کاروان های حج شهرستان کرمان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

ایرانمنش مدیر حج و زیارت استان کرمان در این آیین، ضمن خیر مقدم به مدعوین، با اشاره به تعداد حج گزاران این استان در حج پیش رو ، در خصوص نحوه چینش کاروان ها و عملیات اجرایی حج ، پرداخت ارز و همچنین لزوم همکاری زائران با خدمتگزاران و عوامل کاروان ها توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه این همایش پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به زائران بیت الله الحرام؛ به صورت تصویری به نمایش درآمد.

از بیانات ارزشمند حجت السلام و المسلمین نواب، موضوع قدرشناسی از فرصت حج بود که زائران می بایست از این فرصت استفاده مغتنم را ببرند.

در این همایش مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری ، فرمانده پلیس فرودگاه های استان و نماینده دانشگاه علوم پزشکی توصیه هایی به زائران حج پیش رو داشتند.

همچنین در این همایش حجت الاسلام سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان به بیان نکاتی در خصوص اعمال و فضائل حج و آموزش عملی مناسک حج با حضور تعدادی از زائران با لباس احرام به صورت نمادین پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.