کشف کالاهای قاچاق میلیاردی در زابل

فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف انواع کالای قاچاق و مواد سوختی به ارزش نه میلیارد ریال توسط مرزبانان هنگ مرزی زابل خبر داد.

سرهنگ پرویز قاسم زاده در این خصوص ضمن تاکید بر عزم جدی مرزداران در برخورد با قاچاق کالا و ارز، گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق، مرزبانان هنگ مرزی زابل موفق به توقیف مقادیر زیادی کالای قاچاق و مواد سوختی شدند.

فرمانده هنگ مرزی زابل در ادامه افزود: مرزبانان دلاور مستقر در پایانه مرزی در کنترل خودروهای ورودی و خروجی، موفق شدند در بازرسی از خودروهای عبوری مقداری کالای قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ قاسم زاده با بیان اینکه مرزداران موفق شدند، در بازرسی ترازیت، ضمن دستگیری ۲ نفر قاچاقچی، مقدار ۱۵هزار ۴۵۰ لیتر سوخت،۵۳۰ کیلوگرم آرد، مقدار ۶۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی، را کشف کنند خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده نه میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال می‌باشد.

وی در پایان بیان کرد: قاچاق یکی از بزرگترین لطمه‌های جبران‌ناپذیر بر پیکره‌ی اقتصادی کشور بوده که مرزداران هنگ مرزی زابل در این راستا با عزم جدی و تلاش‌های شبانه‌روزی با هرگونه تجاوز مرزی و قاچاق کالا بصورت قاطع برخورد خواهند کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار