کناره‌گیری زود هنگام کوچک‌ترین پسر ترامپ از سیاست

جوان‌ترین پسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا که به تازگی وارد سیاست شده بود، با صدور بیانیه‌ای از سوی مادرش، خیلی زود از سیاست کناره گیری کرد.

بارون ترامپ، کوچک‌ترین پسر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین آمریکا روز جمعه از اولین حضور سیاسی برنامه‌ریزی شده خود به عنوان نماینده در کنفرانس حزب جمهوری‌خواه که در ماه جولای برگزار می‌شود، کناره‌گیری کرد.

براساس گزارش القدس العربی، بارون (۱۸ ساله) که به دور از انتظار عمومی بود، این هفته زمانی که به نظر می‌رسید او آخرین عضو خانواده ترامپ است که وارد عرصه سیاسی می‌شود، تیتر خبر‌های جهانی شد. اما بیانیه‌ای که توسط دفتر مادرش ملانیا، همسر سوم رئیس جمهور سابق آمریکا منتشر شد به سرعت گمانه‌زنی‌ها را برهم زد.

در بیانیه ملانیا ترامپ آمده است: در حالی که بارون مفتخر است که از سوی حزب جمهوری خواه در فلوریدا به عنوان نماینده انتخاب شود، متأسفانه به دلیل تعهدات قبلی از شرکت در آن امتناع می‌کند.

بارون قرار بود در کنار برادرش دونالد ترامپ جونیور، اریک ترامپ و خواهرش تیفانی ترامپ به عنوان بخشی از خانواده‌ ترامپ باشد که در فلوریدا ظاهر می‌شود. او زمانی که کودک بود و پدرش رئیس جمهور بود در کاخ سفید بزرگ شد.

ایوانکا، دختر بزرگ ترامپ در دوران ریاست جمهوری او در کنار همسرش جرد کوشنر، مشاور ارشد دونالد ترامپ بود، در همین حال دونالد جونیور و اریک به طور منظم در رویداد‌های تبلیغاتی پدرشان شرکت می‌کردند.در همین راستا طی ماه مارس، کمیته ملی جمهوری خواه لارا ترامپ، همسر اریک را به سمت ریاست انتخاب کرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ملانیا بچه شرق هست،میفهمه ترامپ چه جنایاتی و دورغ ها و کلاهبرداری هایی کرده،و آلوده تر از پدرش نمیخاد بشه،سیاست بدون معنویت یعنی سیاهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
این بچه مگه بیماری روانی نداشت؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کجا میری بابا ترامپ پول میده مدرک دکترای سیاسی از بهترین دانشگاههای پولی آمریکا وانگلیس برات میگیره پُست رئیس سازمان ملل برایت میخرد جون من بمون میخاد تورا مثل خودش خونخوار تربیت کنه
آخرین اخبار