برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری مازندران پس از ۱۱ سال

بیست و یکمین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه‌سواری مازندران، جام خزر پس از ۱۱ وقفه برگزار می‌شود.

صابر اکبرزاده رئیس هیات دوچرخه سواری مازندران گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه‌سواری مازندران، جام خزر با عنوان گرامیداشت دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز این استان از بیست و ششم تا بیست و هشتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

او افزود: در این دوره از مسابقات ۹ تیم داخلی و ۳ تیم خارجی ازبکستان، ارمنستان و عراق به مسافت ۳۰۰ کیلومتر در ۳ مرحله مجزا و مسیر شهر‌های فریدونکنار، سرخرود، محمودآباد و نور باهم رقابت می‌کنند.

اکبرزاده در ادامه گفت: دوچرخه‌سواران در روز بیست و ششم اردیبهشت در مسیر سرخرود به گلشهر، روز بیست و هفتم اردیبهشت در کمربندی فریدونکنار و روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه نیز در ماده استقامت جاده و مسیر شهر‌های سرخرود، محمودآباد و نور به صورت رفت و برگشت برای شناخت نفرات و تیم‌های برتر به مصاف هم خواهند رفت.

بیستمین دوره رقابت‌های تور بین المللی دوچرخه سواری مازندران، مهر ماه سال ۱۳۹۲ با حضور ۹ تیم خارجی ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکمنستان، گرجستان، مالزی، سوریه و عراق و ۶ تیم داخلی شامل دو تیم الف و ب از مازندران، پتروشیمی تبریز، ترافیک تهران، کاشی پرسپولیس یزد، شهرسالم خراسان برگزار و با قهرمانی تیم قزاقستان به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.