پیام تشکر نماینده ولی فقیه و استاندار از میزبانی مردم قم از رئیس جمهور

نماینده ولی فقیه و استاندار قم با صدور پیام مشترکی از میزبانی شایسته مردم از رئیس جمهور در سفر به این استان تشکر کردند.

در این پیام کمده‌است: میزبانی شایسته و استقبال گرم و پرشور مردم بصیر و ولایت‌مدارخاستگاه جهاد و اجتهاد از ریاست محترم جمهور محترم در دومین دور سفر استانی دولت سیزدهم به استان قم، جلوه‌های زیبا و کم نظیری از اتحاد، همدلی و پیوند عمیق بین مردم و کارگزاران و دولتمردان نظام مقدس اسلامی را به نمایش گذاشت.

پیام حاکیست: این سفر پرخیر و برکت که همزمان با ایام سراسر نور و سرور دهه کرامت و در سالروز ولادت با سعادت کریمه آل رسول حضرت فاطمه معصومه (س) انجام شد، دستاورد‌های ارزشمندی را برای شتاب بخشی به روند توسعه و پیشرفت استان به همراه داشت و امید به باز شدن گره‌های کور چندین ساله ازطرح‌های بزرگی همانند مونوریل و فرودگاه را در دل‌ها زنده کرد.

دربخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانبان ضمن تشکر ویژه از سردار جبهه خدمت حضرت آیت الله رییسی و هیات همراه، لازم می‌دانیم ازمهمان نوازی و حضور قدرشناسانه آحاد مردم شریف استان بویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، علما و مراجع بزرگوار، طلاب و روحانیون معزز، جوانان، نخبگان، اهالی محترم رسانه و خبرنگاران خاصه مدیریت و عوامل مختلف رسانه ملی و شبکه استانی نور بابت اطلاع رسانی و پوشش خبری این سفر و دیگرعوامل و دست اندکاران میزبانی استان در بخش‌های گوناگون تقدیر و تشکر نماییم.

پیام حاکیست:‌امید است به یاری خداوند متعال، دستاورد‌ها و برکات این سفر با اجرایی شدن مصوبات و تحقق تصمیمات اتخاذ شده موجبات رشد و شکوفایی بیش از پیش این خطه مقدس را فراهم نماید.

رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در دور دوم سفر‌های استانی پنجشنبه و جمعه هفته گذشته میهمان مردم قم بودند.

افتتاح پروژه‌های مختلف، حضور و سخنرانی در میان اقشار مختلف مردم در حرم حضرت معصومه (س)، دیدار با علما در مدرسه علمیه فیضیه، شرکت در نشست شورای اداری استان و دیدار و گفتگو با مراجع تقلید از مهمترین برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر ۲ روزه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار