ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی کرج یک ماه دیگر تکمیل می‌شود

استاندار البرز گفت: طرح ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی کرج تا خرداد ماه امسال تکمیل می‌شود و به صورت همزمان درصدد هستیم رام‌های قطار برای راه اندازی این امکان را خریداری کنیم.

مجتبی عبداللهی در بازدید از روند ساخت ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی گفت: در این طرح رکورد ساخت ایستگاه مترو در کشور نیز جا به جا شده چراکه زمان ساخت حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است. 
عبداللهی گفت: همچنین در این ایستگاه با بهره گیری از روش‌های نوین دنیا، طراحی سکوی مسافرگیری به شکل جزیره‌ای و تجمیعی صورت گرفته که از این طریق ضمن صرفه جویی در هزینه، سهولت دسترسی برای مسافران و استفاده بهینه از فضا و امکانات نیز محقق شده است. 
وی افزود: با توجه به تعهدات پیمانکار و کارفرما، ایستگاه شهید سلطانی در خرداد ماه امسال تکمیل می‌شود و درصدد هستیم در کمترین زمان ممکن ۷ رام قطار با ۷ واگن در این ایستگاه پیش بینی کنیم.
استاندار البرز گفت: اکنون به طور متوسط روزانه از تهران تا این ایستگاه حدود ۲ تا ۳ هزار مسافر پیاده می‌شوند.
وی با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های طالقانی و ۴۵ متری گلشهر و افتتاح ایستگاه سه راه رجایی شهر افزود: با افتتاح ایستگاه شهید سلطانی، پس از پیاده شدن مسافران از متروی خط ۵ تهران، توزیع آنها در داخل شهر کرج به وسیله قطار شهری انجام خواهد شد.
عبداللهی گفت: با تحقق این طرح ترافیک سنگین این محدوده که تا اتوبان تهران _کرج هم می‌رسد، کاهش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.