گلباران مزار شهدای لشکر فاطمیون + فیلم

مزار مطهر شهدای فاطمیون در بهشت زهرای تهران، عطرافشانی و گلباران شد.

مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدای فاطمیون همزمان با یازدهمین سالگرد تاسیس لشکر فاطمیون در قطعه ۵۰ بهشت زهرا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا همزمان با یازدهمین سالگرد تاسیس لشکر فاطمیون با حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، خانواده ی شهدا، سردار خادم الحسینی، جمعی از لشکر فاطمیون و مسئولین این اداره کل در قطعه ۵۰ بهشت زهرای تهران برگزار شد.

در این مراسم حاضران با ذکر فاتحه با مقام شامخ شهدا، امام شهدا و سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیمانی دوباره بستند.

حیدری با بیان اینکه هدف از غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای فاطمیون این است که ما خدمتگزاران بار دیگر با آرمان های این عزیزان بیعت کنیم؛ خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب می شود که انسان بدون نگاه به جنبه مادی کاری آن را انجام دهد.

حیدری همچنین افزود: بی شک خون پاک شهدای مدافع حرم، عامل نابودی رژیم منحوس صهیونیستی است و این نابودی را تسریع می‌کند.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران با تاکید بر اینکه تکریم خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم یک وظیفه است، افزود: ما همواره مدیون خانواده معظم شهدا هستیم.

شایان ذکر است در انتهای مراسم شرکت کنندگان در این آئین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل و غبار روبی قبور مطهر شهدای مدافع حرم با گلاب، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.