۸۱ میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه‌مدت به بیمه‌شدگان قم پرداخت شد

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: سال گذشته ۸۱ میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه‌مدت به بیمه‌شدگان استان پرداخت شد که شامل غرامت دستمزد ایام بیماری، ایام بارداری، کمک‌هزینه ازدواج، کمک‌هزینه مراسم ترحیم و سایر موارد دیگر است.

سیدعلی موسوی مدنی گفت: در این مدت در قالب تعهدات کوتاه‌مدت مدت چهار هزار و ۶۵۸ فقره کمک‌هزینه بارداری، یک هزار و ۵۵۱ فقره کمک‌هزینه اروتز و پروتز و ۶۷ فقره کمک‌هزینه سفر و اقامت بیمار پرداخت شده‌است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم عنوان کرد: تامین اجتماعی قم در این مدت ۲۰۲ مورد کمک‌هزینه کفن و دفن، یک‌هزار و ۷۸ مورد هدیه ازدواج و ۹ هزار و ۳۷۰ مورد غرامت دستمزد ایام بیماری پرداخت کرده است.

موسوی مدنی بیان کرد: این سازمان در تلاش است بتواند خدمات را به سهولت و سرعت در اختیار جامعه هدف از جمله بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان قرار دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم یادآور شد: یکی از دستاورد‌های سازمان تامین اجتماعی، الکترونیکی کردن پرونده‌های جامعه هدف است که با این کار ارائه خدمت به آنها سرعت یافته و دسترسی به اطلاعات آنها راحت‌تر شده است.

به گفته مدیرکل تامین اجتماعی قم، ۸۴۸ هزار و ۳۸۱ نفر از جمعیت قم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که حدود ۵۸.۵ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.

خدمات‌رسانی به جامعه هدف تامین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری رسمی انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.