حضور سوره با چاشنی اقتباس در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران

سازمان سینمایی سوره در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب با محوریت معرفی آثار اقتباسی سوره میزبان مخاطبان می‌شود.

 همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، غرفه سوره در این نمایشگاه با محوریت تبیین اقتباس در فیلم و سریال و معرفی آثار اقتباسی این سازمان آغاز به کار کرد.

این غرفه با شعار «فیلم رو ببین، کتابشم بخون!» در نمایشگاه کتاب تهران به معرفی فیلم‌های سینمایی «آسمان غرب»، «آپاراتچی»، «عطرآلود» و سریال‌های «بابام» و «هیس، هیچی نیس!» می‌پردازد که با رویکرد اقتباس ادبی تولید شده‌اند.

به همین منظور کتاب‌های «آذرخش و رقص فانتوم ها»، «خلبان وارسته» و «مجموعه ستاره‌های نبرد هوایی» از انتشارات سوره مهر، «آپاراتچی» از انتشارات راه یار و مجموعه کتاب «سرگذشت استعمار»، مجموعه قصه‌های «با بابام» از انتشارات مهرک محور ترویج و معرفی در این غرفه قرار گرفته اند و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به آن، ضمن شرکت در مسابقه از تخفیف ۲۰ درصدی برای تهیه این آثار بهره‌مند شوند.

همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت اقتباس در آثار ادبی از دیگر رویداد‌های تعریف شده توسط سازمان سینمایی سوره خواهد بود. نخستین نشست ادبی با عنوان «اقتباس نوجوانانه» و موضوع بررسی اقتباس سریال «هیس، هیچی نیس!» از کتاب «سرگذشت استعمار» بعدازظهرامروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۴ در محل غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با حضور حمیدرضا عطارد، تهیه کننده و زینب یزدانی، سردبیر سریال، سمانه حسینی، مدیر انتشارات مهرک و سورنا جوکار، مدیر محتوایی انتشارات مهرک برگزار می‌شود.

اجرای نمایش میدانی سریال «هیس، هیچی نیس!» برنامه دیگر برنامه‌های سوره در نمایشگاه خواهد بود که طی روز‌های آینده با حضور نوجوانان و کاراکتر‌های این سریال اجرا خواهد شد.

سازمان سینمایی سوره سال گذشته محوریت حضور خود در نمایشگاه کتاب تهران را بر سریال «سوران» و کتاب «عصر‌های کریسکان» اختصاص داده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار