بایدن کیم جونگ اون را رئیس‌جمهور کره جنوبی خواند

رئیس‌جمهور حواس پرت آمریکا در ادامه گاف‌های خود کیم جونگ اون را رئیس‌جمهور کره جنوبی خواند.

رفتار‌های عجیب و غریب رئیس جمهور سالخورده آمریکا همچنان ادامه دارد. جو بایدن که با همه چیز‌های عجیب و غریبش قصد دارد دوباره برای ماندن در کاخ سفید با دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه رقابت کند، بار دیگر مرتکب یک اشتباه لفظی شده است.

روز قبل، رئیس جمهور ایالات متحده در مراسمی در شهر پورتولا ولی، کالیفرنیا سخنرانی کرد. بایدن در حین سخنرانی خود در جمع حاضران، دشمن استراتژیک ایالات متحده - رهبر کره شمالی - کیم جونگ اون - را رئیس جمهور کره جنوبی خواند که برعکس متحد و دوست واشنگتن است.

بایدن در سخنرانی دیروز خود تصمیم گرفت ترامپ را مسخره کند: او گفت که رقیبش ظاهرا "به نامه‌های عاشقانه کیم جونگ اون رئیس جمهور کره جنوبی (!) افتخار می‌کند. " این در حالی بود که خود چنین گاف فاحشی داد و شرایط را برای تمسخر ترامپ فراهم کرد.

به یاد بیاورید که جو بایدن بار‌ها با یون سوک ال، رئیس جمهور کنونی کره جنوبی ملاقات داشته است. این مانع از این نشد که این سیاستمدار یک سال پیش او را با مون جائه-این سلف خود اشتباه بگیرد.

این اولین بار نیست که بایدن در مورد اسامی و افراد گیج می‌شود. در فوریه، رئیس جمهور آمریکا گفت که با فرانسوا میتران، رئیس جمهور فرانسه، که در سال ۱۹۹۶ درگذشت، صحبت کرده است. بدیهی است که این سیاستمدار او را با مکرون اشتباه گرفته است.

جو بایدن تاکنون تمام رکورد‌های سنی روسای جمهور آمریکا را شکسته و در سن ۸۱ سالگی مسن‌ترین آنها شده است. با این حال، ناامید نشده و آماده شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر دقت کنید شیاطین یا همان اجنه به درون بایدن نفوذ کرده ودر خیلی جاها به آن فرمان کار میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
شاعر میگه: قافیه که تنگ اید شاعر به جفنگ اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
شماها فقط دنبال همین چیزها باشید
آخرین اخبار